Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

    Oorspronkelijk geplaatst door titto Bekijk bericht
    Ik zou ook deelnemen maar, aangezien dat ik met de trein kom (van Lier), dan kan ik niet om 23:30 bij de ingang van de Sint Annatunnel zijn. Is dat een probleem?

    MVG,
    Gabriele
    De afspraak is denk ik tegen 18u30 aan de linkeroever (andere kant van de Sint Anna-tunnel).

    23u30 is het einduur waarop de meesten weer door de tunnel naar de autoparking zullen wandelen.


    Je in Lier komen ophalen is wat moeilijk maar kan je 's avonds wel terugbrengen.
    En als je eventueel van Lier naar Kontich kunt komen, dan kun je ook meerijden naar Antwerpen.
    Met de bus zou dit 35 minuten zijn of met de trein tot Mortsel (dacht dat er rechtstreeks een trein naar Kontich was maar blijkbaar niet).


    mvg

    Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

    Comment


    • #62
      Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

      Oorspronkelijk geplaatst door titto Bekijk bericht
      Ik zou ook deelnemen maar, aangezien dat ik met de trein kom (van Lier), dan kan ik niet om 23:30 bij de ingang van de Sint Annatunnel zijn. Is dat een probleem?

      MVG,
      Gabriele
      Kijk Steven wil je al wegbrengen en ik wil je eventueel oppikken bij het station(trein) van Berchem of bij de kerk als je met de bus/tram komt. Kijk maar wat je wil Je stond nog wel niet in het lijstje Ik zet je erbij dus. Ik wil ook wel richting Lier rijden, maar dan moet je me even vertellen waar ik je het beste kan oppikken namelijk. Via Mortsel of langs een andere weg?

      Comment


      • #63
        Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

        Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
        Je in Lier komen ophalen is wat moeilijk maar kan je 's avonds wel terugbrengen.
        En als je eventueel van Lier naar Kontich kunt komen, dan kun je ook meerijden naar Antwerpen.
        Ik werk al in Kontich, ik kom zeker niet terug om naar Antwerpen te gaan

        Voor de heenreis is er geen probleem, maar om terug te komen zal ik jouw hulp wel accepteren.

        MVG,

        Gabriele
        Simplicity is the ultimate sophistication

        My pictures on Flickr | Flickriver

        Comment


        • #64
          Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

          Ik ben ziek thuisgekomen van het werk, dus ga er vanavond niet geraken. Mijn excuses voor de late verwittiging. Ik kijk uit naar de resultaten van de deelnemers!

          Comment


          • #65
            Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

            Jozef-firmin,
            Leuke ontmoeting alweer en een enorm leuke bende. 't was goed, simpel en een SD tot zijn bedoeling en meer moet dat niet zijn.
            't was wel ietske later dan dat ik aan het thuisfront had gezegd waarbij de smoes dat het regende helemaal niet werd aanvaard. Ik heb de schuld dan maar aan die ven 'A' en kem gezei, Ik zien 'A' wel zitten . Ze doeht wuscheinlijk dak an eu doecht, mo das nie just, 't was up iet aanders
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #66
              Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

              Oorspronkelijk geplaatst door Leen Lauriks Bekijk bericht
              Ik ben ziek thuisgekomen van het werk, dus ga er vanavond niet geraken. Mijn excuses voor de late verwittiging. Ik kijk uit naar de resultaten van de deelnemers!
              Bedankt voor het melden en veel beterschap
              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              Jozef-firmin,
              Leuke ontmoeting alweer en een enorm leuke bende. 't was goed, simpel en een SD tot zijn bedoeling en meer moet dat niet zijn.
              't was wel ietske later dan dat ik aan het thuisfront had gezegd waarbij de smoes dat het regende helemaal niet werd aanvaard. Ik heb de schuld dan maar aan die ven 'A' en kem gezei, Ik zien 'A' wel zitten . Ze doeht wuscheinlijk dak an eu doecht, mo das nie just, 't was up iet aanders
              Dank Wim, leuke uitvlucht, en waar ne sticker al ne goe veur is Ik heb hier thuis ook net gezegd dak ik eur wel zag zitten, maar toen ze de sticker zag, riep ze uit volle borst... Vuile huichelaar

              Comment


              • #67
                Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                Bedankt Mark Guy voor de perfecte organisatie, 't was weer gezellig.
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment


                • #68
                  Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                  Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                  Bedankt Mark Guy voor de perfecte organisatie, 't was weer gezellig.
                  mvg,
                  Eddy
                  Graag gedaan Eddy. Ik moet zeggen dat ik het ook heel erg naar mijn zin heb gehad en dat heel de avond zonder stress of enig spanning is verlopen. Iedere groep kon zijn gang gaan en zich uitleven op hun eigen manier. Ik heb echt iedereen zien genieten, ieder op zijn manier Bij deze iedereen bedankt voor een mooie avond in A'pen

                  Comment

                  Working...
                  X