Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De kogel is door de kerk.
Wij hebben de toelating gekregen om een Shooting Day te houden met Belgiumdigital vzw op het Oude Kerkhof van Brugge. (adres 8310 ASSEBROEK, Pastoor Verhaegheplein.)
De SD zal doorgaan op zondag 06 april 2014.
We zullen verzamelen om 0830 hr te Assebroek, Brugs Kerkhofstraat.
In de omgeving kan men parkeren.
Als we verzamelen aan de Brugs Kerkhofstraat, maar het adres in je startpost is Pastoor Verhaegheplein, ....
Dat is 45 minuten stappen tussen die 2 adressen.... (google maps)
Inderdaad, een zijstraatje van de Baron Ruzettelaan ter hoogte van de lichten aan de Brugeoise. Parking zou geen probleem mogen vormen.
Kerkhof is zeer groot, het mooiste deel is te vinden aan de linkse kant bij het binnenkomen, dit is het oude deel. Ook de kruisen van de religieuze orden achteraan links zijn speciaal. Biedt compositorisch heel wat uitdagingen. De meest gefotografeerde zerk is die met het doodshoofd.
Het zal voor mij een druk weekend zijn maar als ik er kans toe zie ga ik een IJslands vuurbrood (Hverabraud) meebrengen als proevertje. Hoe vinden jullie dat ?
Het zal voor mij een druk weekend zijn maar als ik er kans toe zie ga ik een IJslands vuurbrood (Hverabraud) meebrengen als proevertje. Hoe vinden jullie dat ?
Ik denk dat ik jou wel zal herkennen....heb je hier al gezien op enkele foto's
haha, hopelijk zie ik er niet te veel uit als een verzuurde oude vent (zie Df-topic)
ik zie er wel echt naar uit om jullie eens in werkelijkheid te ontmoeten.
Ik zal zorgen dat ik assortie ben met het vuurbrood uit mijn lievelingsland
Comment