Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kan er helaas niet bij zijn, jammer want dit is een hele mooie SD.
Jullie gaan alvast prachtig weer hebben, wel een warme jas aan doen.
Veel plezier, ben benieuwd naar de foto's.
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
We starten toch rond ongeveer 14 uur. We doen een leuke wandeling waarbij we alle gebouwen die we 's nachts aan doen, ook tijdens de dag bekijken en de ervaring leert me hier dat we dan al snel 3 uur bezig zijn ... en dan een uurke pauze (max waarbij mensen dan kunnen eten, ...) en dan zijn we op de goede plaats tegen ten laatste 19 uur
Uit ervaring weet ik ook dat 14 uur dan wel aanleunt tegen 14.15 en zo schuift alles een beetje op.
Mocht de tijd tussen deel 1 en deel 2 iets te groot worden, dan is er nog altijd een uitwijkmogelijkheid van ongeveer 1 uur richtingVlassenbroek (10minuutjes met de wagen)
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.VanmaeleBekijk bericht
We starten toch rond ongeveer 14 uur. We doen een leuke wandeling waarbij we alle gebouwen die we 's nachts aan doen, ook tijdens de dag bekijken en de ervaring leert me hier dat we dan al snel 3 uur bezig zijn ... en dan een uurke pauze (max waarbij mensen dan kunnen eten, ...) en dan zijn we op de goede plaats tegen ten laatste 19 uur
Uit ervaring weet ik ook dat 14 uur dan wel aanleunt tegen 14.15 en zo schuift alles een beetje op.
Mocht de tijd tussen deel 1 en deel 2 iets te groot worden, dan is er nog altijd een uitwijkmogelijkheid van ongeveer 1 uur richtingVlassenbroek (10minuutjes met de wagen)
Wim, Voor het avonddeel.. Is dat ook bij de stationsstraat? Of komen we elders samen dan? Misschien lees ik er wel overheen, maar zie het niet 1.2.3 staan
Ik zou daar parkeren en als je me je gsm-nummer gezorgd, weet ik je wel te smssen waar we starten ... Vermeodelijk rond de omgeving van de Oude Vest of de grote markt.
Comment