Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Tot mijn grote ergernis en spijt moet ik opnieuw de SD-Dendermonde annuleren.
Ik hoef het niet te melden, maar opnieuw is het weer de grote spelbreker.
Men verwacht storm en regen volgens bepaalde organisaties, terwijl andere weer een tamelijk rustige dag geven met regenbuien ...
Helaas staat daar geen tijdstip bij en we kunnen het echt niet maken om daar 's avonds rond te lopen en plots een regenbui in onze nek te krijgen. We stappen immers ook in straten waar er geen enkele schuilplaats (lees drankgelegenheid) voor handen is.
Dit geldt natuurlijk ook tijdens de dag. Daarbij ben ik van plan om de beide resterende poorten te bezoeken (deel 1 en deel 2) maar daar heb je echt goed weer voor nodig. Op veel plaatsen is de grond daar ook veel te drassig. Gisterenavond stond daar nog een deel blank en dat kunnen we niet maken.
Dus. Ingeschreven deelnemers, plan zaterdag iets anders en volg dit topic verder. Hopelijk wordt de derde keer dan de goede keer. Dit zal ofwel het laatste weekend van februari zijn of ergens in maart. Hoe sneller hoe beter. 't Wordt later en later donker ...
Van zodra een nieuwe datum zich aanbiedt, wordt herinschrijven mogelijk.
heel jammer.
gelukkig hadden we een annuleringsverzekering.
grt,bouk.
Bouk,
Zoals het alle annulatieverzekeringen betreft geldt niet:
-Oorlogsconflicten (heb ik met de weergoden)
-natuurrampen ( voor mij zijn die stormen en regenbuien stilaan natuurramp aan het worden, de onbewerkte weide achteraan mijn hof is een moeras geworden en begint nu stilaa plasallures te krijgen. Gisteren heb ik in mijn hof in het gazon bordjes moeten zetten met "Verboden toegang voor vissen"
Dus je verzekering ? Ik zou er niet teveel op hopen
Nou Wim, het zit je niet mee met deze SD.
Voor mij is er dan wel weer een kans dat ik mee kan, dus zo heel erg vind ik het niet
dat het deze zaterdag niet lukt. Hopelijk tot ziens in Dendermonde.
"Opgeven" staat niet in mijn woordenboek. Vandaar, we proberen het nu voor de derde maal opnieuw en hopelijk lukt het nu wel.
De SD wordt voorzien op zaterdag 8 maart 2014. Alleen daarheen.
Moderator Note: Als iemand hierop reageert, zou de titel voortaan ook correct ( 2014-03-08 ) moeten zijn. Een collega heeft de eerste titel al aangepast.
Comment