Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ook van ons bedankt Stijn voor een toffe SD. Deed weer goed om nog eens bekenden gezichten te zien en een paar nieuwe te leren kennen. En nu aftellen tot 11 juli
Ik ben intussen ook thuis achter mijn PC beland om jullie allemaal te bedanken voor de aangename wandeling in Leuven.
Sorry voor het wachten en zoeken naar het verloren trio in het begijnhof, maar die shutterlag hè , wij kunnen niet volgen!
Nee hoor, wij hadden nog niet alles gezien!
* Aangenaam gezelschap in de wagen op de heen en terug weg
* Aangename gezelschap in Leuven
* Droog weer (op een paar drupjes na)
* Zeer aangenaam eten
Nu alleen nog kijken of de foto's een beetje gelukt zijn
Stijn & Co. bedankt voor n'n toffe dag.
greetz
In every colour there's the light
In every stone sleeps a crystal
Remember the Shaman, when he used to say:
"Man is the dream of the dolphin"
Iedereen heel erg bedankt voor de fijne dag in Leuven, in het bijzonder Stijn voor de organisatie, Dany om mij terug mee naar huis te nemen en natuurlijk Justine die op talloze foto's voor model stond.
Stijn bedankt voor de gezellige dag
het weer was mooi, de organisatie was top, de stad leuven was zeker de moeite waard,en nu maar rap de foto op de site zetten ik heb er nog wel even werk aan,
Comment