Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hoogste tijd om nog eens op pad te gaan, 't is er dit jaar niet meer van gekomen dus zal ik 2014 maar meteen bij de horens pakken .
Het weer zal de hele week blijven verder kwakkelen, als er een beetje regen zou vallen kunnen we altijd wel even indoor gaan fotograferen.
Edje C
BD1777BE
1, geen abo
Carpool met Rude50d
Ik meende dat Fotosdirk ook ging komen, zal hem nog eens bellen vandaag.
Hoogste tijd om nog eens op pad te gaan, 't is er dit jaar niet meer van gekomen dus zal ik 2014 maar meteen bij de horens pakken .
Het weer zal de hele week blijven verder kwakkelen, als er een beetje regen zou vallen kunnen we altijd wel even indoor gaan fotograferen.
Edje C
BD1777BE
1, geen abo
Carpool met Rude50d
Ik meende dat Fotosdirk ook ging komen, zal hem nog eens bellen vandaag.
Klaar voor morgen, heb er zin in want mijn toestel ligt alweer een tijdje stil nu.
Fotosdirk was niet 100% zeker of hij kon komen, ons mag je rond 09u45 verwachten.
Groetjes en tot morgen.
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Het was mijn eerste SD met BD en wat mij betreft zeker niet de laatste. Spijtig moest ik vroeger naar huis omdat mijn vrouw nog hulpbehoevend is.
Gulbert
Plezant dagje gehad, dank voor de organisatie, lekker borrelke gekregen voor het binnen gaan om op te warmen .
Bedankt iedereen, op naar de volgende SD want het smaakt naar meer (borrelkes) .
Grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment