Tot nu toe zijn wij met een gezellige kleine groep maar als er nog mensen willen aansluiten... doe gerust. Als je ons willen bereiken om de een of andere reden dan kan dat op ons GSMnr
GSM 0497/60 28 84
Tot ziens straks in Lierke-plezierke
't Is wel op de laatste knip maar wie heeft er zin om zondag 6 juni mee op fotoshooting te gaan in Lier. Wij hebben al eens foto's genomen in Lier en vinden het een mooie stad . Iederen is van harte welkom dus ook de niet-leden van de vzw en uiteraard ook de leden, de 'nieuwelingen', de 'anciens', de leergierigen, de plezanten en alle anderen buiten categorie
Wij komen samen op de parking aan de Arthur Van Der Poortenlaan (zie plan)om 13u30. Vanaf de parking kunnen wij dan alle kanten uit :
- het stadspark met het witte bruggetje
- de Nete en het Fortuin
- de Zimmertoren en het Zimmerplein
- het begijnhof
- de vesten (verhoogd wandelpad rond Lier langs de Nete)
- de Grote Markt
- de Vismarkt
- verschillende kerken
- een wandeling langs de Nete in het centrum tot aan het Spuienhuisje
Al naar gelang de grote van de groep die wil blijven eten kunnen wij dan onderling afspreken waar wij gaan eten. Er is in Lier gelegenheid genoeg om te eten van uitgebreid tot een snack... we zien het dan wel.
Zo dat was mijn voorstel als je zin hebt om er bij te zijn ... inschrijven maar.
foto's van Lier kan je zien op mijn website :
ook wat nachtfoto's : http://vickysgallery.fotopic.net/c193233.html
- celle en vicky
- lut
- aragorn + vriendin Vicky
- trebs + Anglo-Belg contingent
- Kat
GSM 0497/60 28 84
Tot ziens straks in Lierke-plezierke
't Is wel op de laatste knip maar wie heeft er zin om zondag 6 juni mee op fotoshooting te gaan in Lier. Wij hebben al eens foto's genomen in Lier en vinden het een mooie stad . Iederen is van harte welkom dus ook de niet-leden van de vzw en uiteraard ook de leden, de 'nieuwelingen', de 'anciens', de leergierigen, de plezanten en alle anderen buiten categorie
Wij komen samen op de parking aan de Arthur Van Der Poortenlaan (zie plan)om 13u30. Vanaf de parking kunnen wij dan alle kanten uit :
- het stadspark met het witte bruggetje
- de Nete en het Fortuin
- de Zimmertoren en het Zimmerplein
- het begijnhof
- de vesten (verhoogd wandelpad rond Lier langs de Nete)
- de Grote Markt
- de Vismarkt
- verschillende kerken
- een wandeling langs de Nete in het centrum tot aan het Spuienhuisje
Al naar gelang de grote van de groep die wil blijven eten kunnen wij dan onderling afspreken waar wij gaan eten. Er is in Lier gelegenheid genoeg om te eten van uitgebreid tot een snack... we zien het dan wel.
Zo dat was mijn voorstel als je zin hebt om er bij te zijn ... inschrijven maar.
foto's van Lier kan je zien op mijn website :
ook wat nachtfoto's : http://vickysgallery.fotopic.net/c193233.html
- celle en vicky
- lut
- aragorn + vriendin Vicky
- trebs + Anglo-Belg contingent
- Kat
Comment