Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

last-minute BD-shooting Lier zondag 6/6+ UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    @ ssimons en FilMar : spijtig, ja 't zal dan voor een volgende keer zijn.

    PS Filmar 'k ben het serienummer verloren kun je dit even doormailen. Bedankt
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #17
      Vicky misschien dat ik ook afkom maar ik moet het eerst nog even navragen aan the big boss
      http://katrijn.fotopic.net
      Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

      Comment


      • #18
        Lijkt mij een prima idee, Vicky.
        Ik ga jammer genoeg forfait moeten geven, gisteren beloofd dat ik een weekeindje ging helpen klussen.
        Have fun, in elk geval!
        http://pieterbie.skynetblogs.be

        Comment


        • #19
          Originally posted by Kat
          Vicky misschien dat ik ook afkom maar ik moet het eerst nog even navragen aan the big boss
          Allée Kat kijkt jou big boss maar eens lief aan en dan lukt het wel
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #20
            Originally posted by pieterbie
            Lijkt mij een prima idee, Vicky.
            Ik ga jammer genoeg forfait moeten geven, gisteren beloofd dat ik een weekeindje ging helpen klussen.
            Have fun, in elk geval!
            Tja dat is het risico van 'last-minute' shootings ... velen hebben al wat anders afgesproken. Niks aan te doen Pieterbie maar we zullen ons zeker amuseren met het volk dat we hebben. Tot ziens op één van de volgende shootings.
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #21
              Voor de mensen die al eens snel de belangrijkste "toeristische" plaatskes willen opzoeken kan misschien dit plannetje wel handig zijn:


              (picture clickable!)
              Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

              Comment


              • #22
                @ Aragorn : Hé thanks Aragorn heel handig het 'uitklapbare' plan en veel duidelijker dan mijn plannetje

                @ Skitch : heel spijtig voor ons, maar niks aan te doen. Tot de volgende keer
                Groetjes Vicky

                Comment


                • #23
                  Als het werk effe meezit, kan ik er zondag ook bij zijn. Maar ik kan pas donderdag of ten laatste vrijdag bevestigen.
                  Alléz, als ik welkom ben, natuurlijk.
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Hombre
                    Als het werk effe meezit, kan ik er zondag ook bij zijn. Maar ik kan pas donderdag of ten laatste vrijdag bevestigen.
                    Alléz, als ik welkom ben, natuurlijk.

                    Maar allé Hombre natuurlijk ben je welkom al bevestig je zaterdag of zondag voormiddag Dus ik wacht af of het gaat lukken voor jou en 'k hoop in elk geval dat je kan komen
                    Groetjes Vicky

                    Comment


                    • #25
                      En ik zit maar te 'wachten' tot het eens lukt om één van die fameuze, beruchte, wereldberoemde BD-Sd's mee te maken. Al was het maar om (zonder één enkele foto te maken) de sfeer op te snuiven en kennis te maken met de BD'ers die je allen bij de nickname 'kent'. En dan hebben 'ze' op school een Open Deur Dag gepland. Ik zal daar maar aanwezig geven zeker? Have fun in een zonovergoten Lier!!!!!
                      eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

                      eLDee's webstek

                      Comment


                      • #26
                        het spijt me, vicky. ik had graag meegedaan maar ...
                        mijn neefje wordt dan net 1 jaar. dus ik heb dan (damn damn damn ) andere verplichtingen

                        misschien dat ik later op de dag bij aansluit of zo, wie weet.

                        grEEtz
                        Johan
                        get the point....?
                        good, let's shoot

                        Comment


                        • #27
                          @ ludo2 en Johan VO : jammer, jammer, jammer

                          Johan als je later wil aansluiten bij de groep dan kan je ons bellen op ons GSM 0497 /602884. t'is maar dan moet ge niet heel Lier aflopen om ons te vinden
                          Groetjes Vicky

                          Comment


                          • #28
                            Iemand al een idee welk weer het gaat zijn? want ik neem aan dat als het zo van dat leuke weer is als gisteren (regen, regen, donder, bliksem) niemand veel zin heeft om met z'n kostbaar fotomateriaal in de regen te lopen?
                            Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                            Comment


                            • #29
                              Het zou "stralend weer worden en boven de 25°", ik hoorde ergens zelfs praten van 30°...

                              Comment


                              • #30
                                Ik vertek zo dadelijk voor een paar dagen naar de kust, Katwijk en Scheveningen. In het weekend klussen bij onze zoon, maar ik wens jullie allemaal een fijne en gezellige dag in Lier.

                                Groetjes, JantjeB.
                                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                                Comment

                                Working...
                                X