Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

    Edje,
    Bedankt voor de org. Aan alle deelnemers een dankje wel voor het zorgen dat dit super werd. Naast een vlotte org heb je immers enthousiasme nodig en dat was er. We hebben naast schieten ook ferm gelachen.
    Spijtig dar Rhieu nu echt geen andere datum kon pinnen in Maastricht.
    We komen ze zeker nog terug. (Ik bedoel in Maastricht)
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #47
      Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

      Hallokes,

      Net een zware nacht achter de rug gehad, nee, niet op stap geweest in Maastricht maar één van de honden is ziek .
      Amper geslapen en regelmatig met haar naar buiten moeten gaan. Daar heeft ze twee keer flink gras gegeten om het even later ook weer terug te geven, doen honden nu eenmaal als ze ziek zijn.
      Daarnet even uitgelaten en ze heeft ook wat gegeten, nu ligt ze hier op haar matje en het gaat precies wel al wat beter, al was ik er vannacht niet echt gerust in.
      Kan allerlei oorzaken hebben, als het vanmiddag niet beter is bezoekje brengen bij de dierenarts, morgen al zeker voor de jaarlijkse check-up.

      Gisteren een gezellige dag gehad in Maastricht, op een paar druppels na toch droog gebleven.
      Jammer genoeg was het Vrijthof veranderd in één grote bouwwerf voor het optreden van André Rieu volgende week.
      Maar dat heeft gelukkig de pret niet bedorven, de terrasjes waren open en 's avonds ook nog lekker gegeten bij John Mullins.
      Bedankt dat jullie erbij waren en ik ben benieuwd naar de buit die jullie uit Maastricht hebben meegenomen.

      Tot de volgende keer, ik ga ook eens kijken naar mijn buit en ondertussen een waakzaam oog houden op ons Khanysha.

      Grtjs.
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #48
        Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

        oei dat klinkt niet best edje, is ze al wat opgeknapt?

        ik ga binnenkort nog eens terug want er zijn veel meer mooie verstopte plekjes daar, maar zo lopend is dat niet te doen, zoals de tongerse weg,prachtige gebouwen daar, de kazematten, en sint pieter en en en

        met zn al op de fiets?
        Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

        Comment


        • #49
          Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

          Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk bericht
          oei dat klinkt niet best edje, is ze al wat opgeknapt?
          Ze is niet 100 % en ligt al de hele dag wat lusteloos voor zich uit te kijken .
          Eten wou ze niet vanavond wat op zich nog niet zo erg is. Net de dierenarts toch maar even gebeld en als advies meegekregen om haar niets meer te geven vandaag en ook het drinken te beperken.
          Morgen dan met beetjes wat water geven en pas 's middags een kleinigheidje geven wat ze normaal gezien wel lekker vindt. Als ze daar goed op reageert beginnen met kleine hoeveelheden voedsel en langzaam terug opbouwen.
          Is er morgen geen verbetering dan gaat ze naar de dierenarts, als haar toestand mocht verergeren dan mag ik vanavond nog gaan.
          Het kan een griepje zijn, iets op haar darmen/maag of misschien erger maar de eerste 24 uren liggen de symptomen voor kleine kwaaltjes of zwaardere ziektes vaak erg dicht bij elkaar.
          Ik volg het alvast heel kort op en zal vannacht nog wel een paar keer de wekker zetten om haar te controleren.
          Ik hoop maar dat ze morgenavond terug de goeie richting op gaat want anders is er misschien wel iets ernstiger mis met haar.

          Grtjs
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #50
            Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

            hey Eddy en hoe is het met Khanysha.
            hoop dat ze al een stuk opgeknapt is.
            mijn foto"s komen er aan maar het zijn er redelijk veel om na te kijken en heb niet altijd de PC ter beschikking. kids hé
            nu weer vlug aan het werk ik heb geen kabouterkes die alles komen doen
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #51
              Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

              Hoihoi,

              Khanysha is al heel wat beter, gelukkig maar, daarstraks een flinke knuffel gekregen voor al mijn goede zorgen .
              Het zal een griepje geweest zijn of de maag die een beetje overhoop lag. Voor alle zekerheid donderdag toch maar eens naar de dierenarts voor een controle en de jaarlijkse inentingen.

              Groetjes.
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment

              Working...
              X