Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

    Hallo met Plons de kikker. En dan nog een tevreden kikker want mijn fototoestel klikt weer dat het een lieve lust is.
    Hopelijk blijft hij dat doen in de toekomst.
    Rudi
    Fuji XT-4 en wat glas
    Web: Flickr

    Comment


    • #47
      Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

      Heel goed nieuws Rudi; Lucky you!!!!
      ben content voor jou...

      Comment


      • #48
        Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

        Oorspronkelijk geplaatst door Yammee Bekijk bericht
        Hallo met Plons de kikker. En dan nog een tevreden kikker want mijn fototoestel klikt weer dat het een lieve lust is.
        Hopelijk blijft hij dat doen in de toekomst.
        Rudi, je hebt mijn dag juist goed gemaakt.
        Beter nieuws dan dit, zal ik vandaag waarschijnlijk niet meer horen.
        Klik er maar lustig op los!
        Groeten, Jacques
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #49
          Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

          Oorspronkelijk geplaatst door Yammee Bekijk bericht
          Hallo met Plons de kikker. En dan nog een tevreden kikker want mijn fototoestel klikt weer dat het een lieve lust is.
          Hopelijk blijft hij dat doen in de toekomst.
          Rudi, dat is fantastisch nieuws ! Oef ...
          Ik vond het echt sneu voor jou, en ben dan ook heel blij met de goede afloop.
          Master the craft, and the art will follow.
          Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
          http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

          Comment


          • #50
            Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

            Oorspronkelijk geplaatst door Yammee Bekijk bericht
            Hallo Liliane,

            Niettegenstaande ik even zonodig Plons de kikker moest spelen met mogelijks gevolgen voor mijn toestel (zit nu nog in een doos met 'vochtvreters') vond ik het toch een toffe dag die je prima georganiseerd hebt. Je kennis van de natuur is tevens een nivootje of 2 hoger dan de mijne. Hier moet ik dus nog hard aan werken. Zeker nog een paar macro sd's van Lylibie bijwonen
            Tot de volgende keer en hopelijk hou ik het dan toch wat droger.
            man man ben ik blij dat alles weer werkt maar dat wist je al via PM hé
            er valt echt een steen van mijn hart, want het is echt geen prettig gevoel als er iets ernstig op je georganiseerde SD gebeurt
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #51
              Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

              Rudy

              Ik ben heel content met de uitslag van je experiment.
              Ik zou wel voor stellen om het de volgende keer wel niet meer te doen.
              Heb je ook geen onderwater-opnames ? Was dat vergeten te vragen...

              Hoe zit het met de lens ? Op het eerste zicht was er geen water, maar je weet nooit. Ik zou ze in ieder geval wel nog een weekje in een droogkast plaatsen (kan je zelf maken)
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #52
                Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

                Hey Wim,

                Sorry voor de late reply

                Onderwater-opnames waren niet echt mogelijk gezien het modderwater was waarin ik experimenteerde

                De lens is in elk geval nog steeds kurkdroog; zowel vanbinnen als vanbuiten.

                See you next time
                Rudi
                Fuji XT-4 en wat glas
                Web: Flickr

                Comment

                Working...
                X