Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini-SD's bloesemwandelingen Borgloon, zaterdag 27 april en woensdag 01 mei 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mini-SD's bloesemwandelingen Borgloon, zaterdag 27 april en woensdag 01 mei 2013

    ook van deze kant bedankt voor het fijne gezelschap het was een toffe dag ondanks het grijze weer
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #17
      Re: Mini-SD's bloesemwandelingen Borgloon, zaterdag 27 april en woensdag 01 mei 2013

      Prima weersvoorspellingen voor woensdag, 18°C, licht bewolkt en een zachte, warme oostenwind .
      Inschrijven kan nog steeds en dit tot woensdagavond vlak voor het vertrek.

      Grtjs,
      Edje C
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #18
        Re: Mini-SD's bloesemwandelingen Borgloon, zaterdag 27 april en woensdag 01 mei 2013

        Hey Edje

        Ik kom straks ook.

        grtjs
        Bauwerke

        Comment


        • #19
          Re: Mini-SD's bloesemwandelingen Borgloon, zaterdag 27 april en woensdag 01 mei 2013

          Edje,

          Ik zal er ook bij zijn.
          Tot sebiet
          Rudi
          Fuji XT-4 en wat glas
          Web: Flickr

          Comment


          • #20
            Re: Mini-SD's bloesemwandelingen Borgloon, zaterdag 27 april en woensdag 01 mei 2013

            Weer een vruchtbare dag achter de kiezen, bijna 20 km in de benen vandaag.
            Voor- en namiddag Maastricht verkend voor de SD in juni en als afsluiter een bloesemwandeling in wederom goed gezelschap .
            Was sinds vanmorgen niet meer online geweest, was dus een leuke verrassing dat we toch weer een tof kliekske hadden om op pad te gaan.
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #21
              Re: Mini-SD's bloesemwandelingen Borgloon, zaterdag 27 april en woensdag 01 mei 2013

              Aan iedereen bedankt om mee te mogen met jullie op deze sd van Edje C in Borgloon ,en heb me echt fijn geamuseerd met jullie allemaal als gezelschap .

              Was en super fijn klein kliekske om mee op pad te gaan ,hopelijk mag ik nog veel van deze sd meemaken met jullie .


              hier even en foto'ke van de sd van vandaag .



              Groetjes
              Ardesign
              Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

              Comment

              Working...
              X