Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Wat een toffe dag achter de rug, geen druppeltje nat gevallen, schitterend park, een fantastische roofvogelshow en uitstekend gezelschap.....een aanrader voor iedere BD-er...
    Bedankt Ed...
    Last edited by Franciskine; 18 mei 2013, 23:07.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #32
      Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

      Idd, een droge dag gehad, mooi licht om mee te werken, een gezellige compagnie en in de late namiddag nog een heerlijk zonnetje erbovenop gekregen.
      Bedankt voor de leuke dag, heb me super geamuseerd met jullie .
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #33
        Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

        Inderdaad, de afwezigen hadden weer eens ongelijk. Leuke dag en hopelijk een pak leuke foto's
        Bedankt Edje
        Rudi
        Fuji XT-4 en wat glas
        Web: Flickr

        Comment


        • #34
          Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

          Oorspronkelijk geplaatst door Yammee Bekijk bericht
          Inderdaad, de afwezigen hadden weer eens ongelijk......
          of konden door omstandigheden jammer genoeg niet aanwezig zien.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #35
            Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

            Op de facebook pagina van Pairidaiza las ik onderstaande oproep, misschien zijn hier fotografen die interesse hebben ?


            Beste vrienden,
            Binnenkort vieren wij onze twintigste verjaardag. In deze context willen wij een boek uitbrengen met daarin anekdotes van diegenen die het avontuur “van Paradisio naar Pairi Daiza” meegemaakt hebben of van mensen die daarbuiten andere mooie zaken te vertellen hebben, maar eveneens … de mooiste foto’s van onze Jardin des Mondes.
            De inkomsten, gegenereerd met dit boek, zullen integraal gespendeerd worden aan humanitaire projecten (Solidaris) en eveneens aan een centrum voor Sumatraanse olifanten.
            Aangezien Pairi Daiza een collectief werk is, dacht ik aan jullie. Indien enkelen onder jullie zouden willen deelnemen aan de realisatie van dit boek, dan kan u enkele van uw beste foto’s selecteren en ons deze opsturen (hieronder vindt u de werkwijze). De foto’s die het best kaderen binnen het idee dat wij in gedachte hebben zullen opgenomen worden. De naam van hun auteur wordt steeds naast de desbetreffende afbeelding vermeld. Er zal uitdrukkelijk vermeld worden dat dit boek tot stand kwam met behulp van onze trouwste en meest gepassioneerde bezoekers Dit houdt echter wel in dat wij u het recht vragen om deze foto’s gratis te publiceren, dit ENKEL in het kader van dit boek.
            Wij beschikken reeds over vele mooie foto’s, maar het zou jammer zijn om bij een dergelijke verjaardag, geen beroep te doen op jullie die deze Tuin een warm hart toedragen en die prachtige foto’s weten te maken.
            Ik heb reeds met enkele onder jullie over dit project gesproken via privéberichten (Marie-France, Julie, Carinne, etc.)… En ik heb reeds enkele cd’s mogen ontvangen Dit is het bewijs dat de bereidheid tot medewerking aan dit project groot is
            Om alles efficiënt te laten verlopen vragen wij u om:
            1) Deze foto’s te mailen naar het e-mailadres photo.pairidaiza@gmail.com
            2) Deze foto’s te verzenden in een lage resolutie
            3) Maximaal 15 foto’s per persoon op te sturen (de beste . Ik besef dat dit een moeilijke keuze zal zijn.
            4) In de mail uw naam, voornaam, vaste telefoonnummer en gsm nummer te vermelden.
            Opgelet, wij verkiezen foto’s van de beste kwaliteit, dit indien ze niet gecomprimeerd zijn. (minimaal 7Mb… indien u hiervoor de uitdrukkelijk toestemming zou geven zouden wij eventueel enkele van uw foto’s in een groter formaat wensen te gebruiken)
            De geselecteerde personen zullen op de hoogte gehouden worden van de vorderingen van dit project.

            Comment

            Working...
            X