Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
een zzeer goede morgen.
vergeet ook niet dat het boteke zal schommelen.
een tip voor de mensen die niet graag een ganse dag ziek aan boord blijven:
voldoende eten meenemen, want met een volle maag wordt ge veel minder ziek op de woelige baren.
kwestie van een welgemeende waarschuwing
tot straks
JC
kijk door de zoeker en je ziet het terug.
Nikon D5100 AF-S nikkor 18-55 mm, 55-300 mm, 40mm 1:2,8G
@ Eddy en zijn ploeg: prachtige organisatie, prachtig zeeweer (want op een biljartlaken gaan rondvaren is ook maar niks), enkel "ietwat" langs de "frisse" kant: een dikke proficiat, héél leuke BD dag beleefd.
Kort samengevat, het was koud, er was veel wind, en er viel soms wat lichte sneeuw.
Maar het was een leuke dag, alles was prima georganiseerd, en het eten was heel lekker.
Buiten de onvoorspelbare factor (het weer) was alles dus weer dik in orde.
Het eten was heel lekker. De bediening heel vriendelijk.
Buiten was het koud maar in het schip zaten we naast een radiator.
Het is een mooi water om op te varen en te navigeren. Tussen al die zandbanken en mosselbedden.
Een prachtige dag die piekfijn in orde was.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Ondanks het "ongure" weer toch een leuke ontspannende dag gehad in aangenaam gezelschap.
Een beetje spijtig dat we geen zeehonden hebben gezien op de zandbanken, maar ja met zulk weer had ik daar ook voor geen geld van de wereld willen liggen .
Het ontbreken van zeehonden werd dan weer ruimschoots gecompenseerd door de zeer lekkere mosselen, bedankt schipper/kok Arjan en gastvrouw Mia (en hun "scheepsmaatjes"). Uiteraard wil ik ook Edje C bedanken voor de puike organisatie en zijn bezorgdheid voor zijn, bij wijlen, "kouwelijke" gasten.
Jan Akkermans (BD1097BE) Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas
Oorspronkelijk geplaatst door Jan AkkermansBekijk bericht
................ Uiteraard wil ik ook Edje C bedanken voor de puike organisatie en zijn bezorgdheid voor zijn, bij wijlen, "kouwelijke" gasten.
Inderdaad: De bezorgdheid van Edje C om onze kouwelijkheid was hartverwarmend.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
ook voor ons was deze SD weer geslaagd.
Edje C, het was tip top in orde, hoor.
En dat gure weer namen we er met plezier bij. Zo maken wij ook eens iets spectaculairs mee.
En inderdaad, onze schipper en Mathilde ... ah, nee, het was Mia hier ... hebben ons super in de watten gelegd. Veel dank hiervoor.
Weer leuke mensen leren kennen ... kortom: weer een geslaagde SD!!
Ik kan dit enkel maar beamen, zeer geslaagde AV - SD :
- Speciaal (zal nog lang over gesproken worden in de goede zin van het woord)
- Gezellig en knusse locatie voor onze AV
- Zeer goed ontvangst en verzorging door de bemanning
- Echt weer om uit te waaien, ........ hé Dirk.
- En lekker eten zowel 's middags als 's avonds.
Dikke pluim.
een geweldige dag
maar bibberen op het achterdek
alles is gedaan geweest om het ieder naar zijn zin te krijgen.
proficiat met de organisatie
en zeker tot een volgende SD
JC
kijk door de zoeker en je ziet het terug.
Nikon D5100 AF-S nikkor 18-55 mm, 55-300 mm, 40mm 1:2,8G
Ondanks dat was het toch zeer gezellig aan boord.
Vooral de terugreis, toen zaten we binnen. Heerlijk warm....
En de mosselen waren dan ook heerlijk.
Ben alleen de naam van mijn buurman vergeten, was een goed gesprek.
Ik vond het ook een fijne SD, én prima georganiseerd. Maar dat zijn we ondertussen al gewoon .
Het was gezellig aan boord, en de culinaire afsluiter was ook top.
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Idd een heerlijke AV/SD. Veel vrienden teruggezien.
Wat sta ik er hier goed ingeduffeld bij.
Ik wist niet eens dat ik op de foto ging.
Je ziet maar...de kou trotserend en erg gemotiveerd hé.
Dank ook aan Edje C en allen die deze dag prima lieten verlopen.
Comment