Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Yerseke, 23-03-2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Yerseke, 23-03-2013

    zijn er nog mensen uit de buurt van Brugge om te carpoolen?
    Ik blijf maar tot 18:00 uur ongeveer, dus zonder avondmenu
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #17
      Re: SD Yerseke, 23-03-2013

      Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
      De boot loopt ondertussen al aardig vol.........

      !!! Inschrijven voor formule 2,3 of 4 kan nog tot zondagavond 17 maart 22u00 !!!
      dus.....opgelet:
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: SD Yerseke, 23-03-2013

        Ik zit die dag op equitana (zeer grote paardensport beurs) in Duitsland Essen, misschien volgende SD .

        Comment


        • #19
          Re: SD Yerseke, 23-03-2013

          Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          zijn er nog mensen uit de buurt van Brugge om te carpoolen?
          Ik blijf maar tot 18:00 uur ongeveer, dus zonder avondmenu
          Ik ben van Roeselare, en blijf ook maar tot 18 uur.

          Comment


          • #20
            Re: SD Yerseke, 23-03-2013

            .


            !!! Inschrijvingen voor formule 2,3 of 4 zijn afgesloten !!!

            Er kan enkel nog worden ingeschreven voor formule 1!!!

            .
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #21
              Re: SD Yerseke, 23-03-2013

              Allee, we tellen af ...
              En wat nemen we mee ?
              Ik dacht aan het statief (voor op de boot om stabiele beelden te hebben ), fototoestel met wat glaswerk, volle accu's. telelens is goed, alleen, ik weet niet of een 500mm de moeite waard is of niet. Veel zal afhangen van het weer natuurlijk. iemand een idee ?
              In alle geval een dikke jas, trui, zwembandjes ...
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #22
                Re: SD Yerseke, 23-03-2013

                Goed humeur (en toch maar een regenbescherming voor de camera - http://www.weeronline.nl/Europa/Nede...rikzee/4058905)

                Groeten en tot zaterdag.

                Peter

                Comment


                • #23
                  Re: SD Yerseke, 23-03-2013

                  Oorspronkelijk geplaatst door LMfoto Bekijk bericht
                  Ik zit die dag op equitana (zeer grote paardensport beurs) in Duitsland Essen, misschien volgende SD .
                  effe off-topic: aha, nog paardenliefhebbers, ik ben er ook maar maak er wel een 2-daagse van. Tickets voor de avondshow zijn gereserveerd. Denk eraan fotograferen en filmen zijn verboden.
                  Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Yerseke, 23-03-2013

                    RichKE@ Leuk dat je ook gaat zeg naar equitana! Ja het is jammer genoeg verboden. Ze zeggen er wel niks op, nog geen enkele bokker (ook een forum) is er op aangesproken geweest.
                    Maar omdat het zeer druk gaat zijn zaterdag laat ik mijn camera zoizo thuis zodat ik mijn handen vrij heb.

                    *Veel plezier op de SD iedereen, nu terug on- topic.

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Yerseke, 23-03-2013

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      Allee, we tellen af ...
                      En wat nemen we mee ?
                      Ik dacht aan het statief (voor op de boot om stabiele beelden te hebben ), fototoestel met wat glaswerk, volle accu's. telelens is goed, alleen, ik weet niet of een 500mm de moeite waard is of niet. Veel zal afhangen van het weer natuurlijk. iemand een idee ?
                      In alle geval een dikke jas, trui, zwembandjes ...
                      Een Zuidwester.
                      En als het nog kouder wordt: een ijsbreker.
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Yerseke, 23-03-2013

                        ik hoop naast de zeehonden ook nog ijsberen te zien....
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Yerseke, 23-03-2013

                          Het ziet er idd lang niet goed meer uit voor zaterdag, ik vind dit heel erg voor jullie maar het weer valt helaas buiten mijn macht .

                          Dat is nu eenmaal het risico wat je erbij moet nemen, niets aan te doen.
                          Een paar jaar geleden zat ik zo in een kano op een groot meer in Zweden, de éne dag volop zon, de andere dag een storm van jewelste ...

                          We kunnen nu niet meer doen dan er zaterdag het beste van te maken, ik hoop dat we het in de namiddag toch nog een beetje droog kunnen houden.
                          De boot is ondertussen in gereedheid gebracht. De achtersteven is overdekt en verwarmd, ze zullen er alles aan doen om het ons zaterdag zo geriefelijk mogelijk te maken.

                          Ik had ook liever een zonnetje gezien en temperaturen rond de 15°C zoals het hoort te zijn einde maart, nu wordt het een heel ander verhaal natuurlijk.
                          Laten we er het beste van maken zaterdag, het is jammer maar er zijn ergere dingen in het leven ...
                          Heb hier enorm veel tijd in gestoken en ik ga er dan ook verdomme van genieten, weer of geen weer .
                          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Yerseke, 23-03-2013

                            Hey,

                            ik heb mijn winterkledij nog niet opgeborgen.
                            En ik denk dat dat zaterdag zeker van pas zal gaan komen.

                            We maken er het beste van, zoals je zelf al gezegd hebt.
                            Ik kijk er al naar uit.

                            Staf

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD Yerseke, 23-03-2013

                              Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                              .......................
                              We kunnen nu niet meer doen dan er zaterdag het beste van te maken, ik hoop dat we het in de namiddag toch nog een beetje droog kunnen houden.
                              .............................
                              Over een jaar of zo blikken we terug op die mooie onvergetelijke dag.
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD Yerseke, 23-03-2013

                                Skitch,

                                Jouw woef krijgt gezelschap van de BD-mascotte ...

                                EdjeC,

                                Weer of geen weer, de boot op!

                                Jaja

                                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                                Over een jaar of zo blikken we terug op die mooie onvergetelijke dag.
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                                Comment

                                Working...
                                X