Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inschrijven voor de SD te Diest online ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    @Jaja, Ik heb nog veel te leren ivm fotografie,en deze persoon is zowat mijn prive lerares Die kan mij dus helpen met tips ed....Ze zou dan ook fotograferen(analoog)om te vergelijken met mijn foto's.Is wel geen familie..
    Vitarake


    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

    Comment


    • #17
      effe een vraagje, is het nu een shooting day of een vzw dag of is elke shootingday uitsluitend voor de vzw leden ?
      Groetjes

      Comment


      • #18
        Hallo PhilippeVDP,

        Dit is een VZW-SD - maar niet alle SD's zijn uitsluitend voor VZW-leden dus.
        Oostende was er voor iedereen, Gent op 23.05 ook, op 11.07 de motoren-SD ook, ....

        Jaja

        Originally posted by PhilippeVDP
        effe een vraagje, is het nu een shooting day of een vzw dag of is elke shootingday uitsluitend voor de vzw leden ?
        Groetjes
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #19
          Jaja of Jacki... Zou je in dit topic weer zo'n lijstje van de BDers kunnen zetten die er naar de SD van Diest komen.
          Da's altijd handig als je weet wie er komt... en wie we weer gaan ontmoeten. Bedankt he.

          Comment


          • #20
            Hallo mic,

            Da's dan voor Jacki en/of Peter - hier komen de inschrijvingen niet toe .

            Jaja


            Originally posted by mic
            Jaja of Jacki... Zou je in dit topic weer zo'n lijstje van de BDers kunnen zetten die er naar de SD van Diest komen.
            Da's altijd handig als je weet wie er komt... en wie we weer gaan ontmoeten. Bedankt he.


            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #21
              Hmm.. Is een 'niet' fotografe ook welkom? En zou dat ook leuk zijn?
              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

              Http://www.ikzaghet.nl Canon 50D + Canon 18/55 + Sigma 55-200 + SIGMA 70-200 F2.8

              Comment


              • #22
                Jaja,

                ben een weekje in Frankrijk dan ...

                mvg,
                Giant Pat
                Do or Do Not - There is no try ...
                www.giantpat.be

                Comment


                • #23
                  Originally posted by teddy-bear
                  De dju, den 22° is het de verjaardag van 1/2trouwboek En dan moet ik obligaat haar steeds extra verwennen die dag (W.E.).
                  Zeg, zeg, zo niet hé, ge kunt zien da ge daar zijt ... we zullen haar wel extra in de watten leggen

                  Comment


                  • #24
                    Ben ook ingeschreven Ben eens benieuwd,m'n eerste SD !
                    Vitarake


                    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Honeybee
                      Hmm.. Is een 'niet' fotografe ook welkom? En zou dat ook leuk zijn?
                      @ Honeybee
                      Als je je lidkaart kan laten zien , kunnen ze je toch niet weghouden zeker? Maar als je daar verschijnt zonder fototoestel, gaan ze je zeker als model aan het werk zetten vrees ik

                      @ Alle deelnemers
                      Ik hoop dat jullie prachtige reportages maken van mijn "hometown". Ik was er graag bij geweest om een paar verborgen hoekjes te tonen van dit prachtige stadje. Ik zou er zelfs een lidkaart voor gekocht hebben, maar ik zit dan helaas in Kent (uiteraard ook om te fotograferen )

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by mic
                        Jaja of Jacki... Zou je in dit topic weer zo'n lijstje van de BDers kunnen zetten die er naar de SD van Diest komen.
                        Da's altijd handig als je weet wie er komt... en wie we weer gaan ontmoeten. Bedankt he.
                        Hoi Mic,

                        Ik lees dit nu pas. Zal een apart topic openen met de deelnemers.

                        Jacki
                        Meer foto's op Mukblog

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by pcwiet
                          Originally posted by Honeybee
                          Hmm.. Is een 'niet' fotografe ook welkom? En zou dat ook leuk zijn?
                          @ Honeybee
                          Als je je lidkaart kan laten zien , kunnen ze je toch niet weghouden zeker? Maar als je daar verschijnt zonder fototoestel, gaan ze je zeker als model aan het werk zetten vrees ik
                          Hmm.. lidkaart.. laat ik er nou net geen hebben... Hoe zit dat precies?
                          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

                          Http://www.ikzaghet.nl Canon 50D + Canon 18/55 + Sigma 55-200 + SIGMA 70-200 F2.8

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Honeybee
                            Originally posted by pcwiet
                            Originally posted by Honeybee
                            Hmm.. Is een 'niet' fotografe ook welkom? En zou dat ook leuk zijn?
                            @ Honeybee
                            Als je je lidkaart kan laten zien , kunnen ze je toch niet weghouden zeker? Maar als je daar verschijnt zonder fototoestel, gaan ze je zeker als model aan het werk zetten vrees ik
                            Hmm.. lidkaart.. laat ik er nou net geen hebben... Hoe zit dat precies?
                            Vooruit Jaja,'s, Jacki's, Peter's, Sven-nen, Plofkop-pen enz...kortom BD-Crewmembers (meer ken ik er nog niet): er staat hier een toekomstig VZW-lid te popelen geloof ik!!
                            Of simpeler opgelost:
                            @Honeybee: Surf snel naar de homepage van BD (www.belgiumdigital.com)ipv steeds op dit forum rond te hangen, en klik op de banner van "VZW-info". Er zal een heel nieuwe wereld voor je opengaan.

                            Comment


                            • #29
                              Misschien tot een vrije dag.....dus evt mogelijkheid te komen maar nog 2 vraagskes....
                              Kunnen John en m'n zoon (9) meekomen? Zeg maar toch voor de BBQ
                              ***Canon 300D * kitlens * ...

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Jacki
                                Originally posted by mic
                                Jaja of Jacki... Zou je in dit topic weer zo'n lijstje van de BDers kunnen zetten die er naar de SD van Diest komen.
                                Da's altijd handig als je weet wie er komt... en wie we weer gaan ontmoeten. Bedankt he.
                                Hoi Mic,

                                Ik lees dit nu pas. Zal een apart topic openen met de deelnemers.

                                Jacki
                                Bedankt voor de moeite Jacki... 't is altijd plezant om op voorhand te weten welke BDers je zal ontmoeten he?
                                Mercikes

                                Comment

                                Working...
                                X