Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Originally posted by Dirtyharry71
Je bent toch de Honeybee die op de modellendag aanwezig was
en ook es gefotografeerd is door de Stef of ni ?
Nope.. Deze Honeybee was dat ni.
Ben nog nimmer op een modellendag geweest, al is het me wel eens gevraagd, al weet ik niet door wie.
Wel staat er overigens waarschijnlijk iets op de planning met twee BD'ers (een Nederlander en een Belg)
ik vind de kleurenfoto van jezelf stukken beter dan die Z/W bovenaan
daar zie je ook je mooie kijkers
je bent een mooie gezonde meid (eerste indruk van die foto hé)
Kan ik hier 2 fotograafjes gelukkig maken met een ticket voor vrijdag? Het zijn tickets voor de testritten op vrijdag 27 augustus (bronzen tickets). Ik geef ze liever appart weg zodat er al minstens 2 gelukkige BD'ers ne keer hun 'panning'-kunde kunnen testen.
Kan ik hier 2 fotograafjes gelukkig maken met een ticket voor vrijdag? Het zijn tickets voor de testritten op vrijdag 27 augustus (bronzen tickets). Ik geef ze liever appart weg zodat er al minstens 2 gelukkige BD'ers ne keer hun 'panning'-kunde kunnen testen.
Dus euh... 2x 1 bronzen ticket voor Vrijdag
Ge zult ze hier wel zelf moeten komen halen hoor.
PS: dit aanbod is ook voor de vrouwkes
ik zou ze heel graag willen hebben, maar U woont in de regio antwerpen.
dat is wel een stuk uit de buurt.
kunt U ze mij niet toesturen, dat ik U later een vergoeding kan terug geven.
Alles is in orde Wilco. Ze gaan zodadelijk de post op, hopelijk komen ze op tijd aan. Neem maar een beschermhoes mee vrijdag. Blijkbaar zullen we wat water kunnen verwachten.
@ all : vergeet aub uw oordoppen niet ! Ben een paar weken geleden naar de 24 uren van Francorchamps geweest en op enkele ( bronzen ) plaatsen waar je mooie foto's kan maken, trilden mijn trommelvliezen dat het niet schoon meer was. En die wagens waren dan nog geen F1-bolides, hé.
Allez, de newbees zijn gewaarschuwd...
Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM
Comment