Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
er zitten nog enkele zeer "spannende" shoots in de planning waarvoor we best ook nog wat nieuw volk kunnen gebruiken, ik zal op tijd hier een berichtje plaatsen en een oproep doen zodat mensen die interesse hebben toch kunnen deelnemen.
Jan (jr52) bedankt dat je er was, je bent zeker welkom op komende shootings (zie het betreffende forum)
ja die zijn al te zien , op mijn facebookpagina staan er al enkele die ik maakte, globaal genomen worden de foto's van de shootings getoond op een besloten forum dat enkel toegankelijk is voor leden , helaas.....
voor degene die interesse moesten hebben hierbij aan te sluiten kunnen zich inschrijven op het forum, de inloggegevens worden je dan bezorgd en blijf je op de hoogte van komende shootings.
voor de link van het forum stuur me even een pm en ik bezorg je hem.
Billions of happy photos, millions of passionate customers. Gorgeous online photo albums. Protect your priceless memories. Buy beautiful prints & gifts.
Comment