Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

We zijn ook terug thuis geraakt

Ook van hieruit een oprechte dank aan Rob voor de inrichting van deze leuke en prachtige SD in het mooie Utrecht. Top! . Het is een zeer leuk WE geworden, met prachtig weer (alhoewel soms wat koud ).
    Ook de echtgenote heeft echt genoten van de SD en een naam- en ziels-genoot gevonden.
    Wij zijn nog even gestrand in Zaltbommel op weg terug naar huis...

Groetjes,

Filip & Anne-Marie
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Dat Utrecht een interessante stad is, wist ik al eerder van vroegere bezoeken.
      maar we hebben toch nog weer andere dingen ontdekt ! ook het hotel waar we overnacht hebben was top !
      aan Rob dank voor de organisatie, dit was over de hele lijn een succes .
      en ook weer dingen bijgeleerd inzake camera en bovenal heeft mijn camera het deze keer heelhuids doorstaan.
      toffe groep zoals altijd en zaterdagavond ook nog wat lokale sfeer opgesnoven tijdens en na de avondsessie langs de oude gracht. de foto's volgen in de loop van deze week.
      groetjes,
      Mona en Dirk

Comment

Ook vanuit West-Vlaanderen een welgemeende bedankt van "de harem van Dirk-Sardi51"! Ik kan enkel beamen, ja het was koud, zeker het was héél fijn! Ik had persoonlijk een zeer belabberde associatie met Utrecht maar dankzij de puike sfeer van de fijne groep is de laatste utrecht-ervaring eentje die de vorige iets laat verbleken!

Bedankt voor de fijne dag!!!! Sonja, Lori, t'kleintje en Dirk!
        Webstek in opbouw

Comment

Working...
        X