Op diverse verzoek organiseer ik op 27 oktober een shootingday in het mooie Utrecht.
Voorlopig programma:
10.30 Start op via pm door te geven parking. (Gratis maar als ik die algemeen maak wordt het te vol).
(Mensen die treinen kunnen op de route rond 11.15 aansluiten.)
We maken een fotowandeling door het centrum van Utrecht, met de volgende onderbrekingen:
Om 12.30 lunch.
Om 13.30 een vaartour met Ahoyrondvaarten (deze tour is maximaal voor 12 personen, 8-10 euro per persoon)
Om 18.00 driegangs keuzediner bij Chez Willy, inclusief 2 drankjes, 20 euro.
Hierna is voor de liefhebbers nog gelegenheid tot avondfotografie, mogelijk een stukje van de Utrechtse lichttour.
Carpoolen vanaf Antwerpen lijkt mij een zinvolle zaak voor de deelnemers onderling. ik kan voor mensen uit de regio Tilburg/Turnhout carpool voor 3 personen aanbieden.
Voor inschrijving graag per PM de volgende gegevens:
1 Naam
2 Nickname,
3 aantal personen,
4 wel of niet mee eten (i.v.m. Reservering Chez Willy)
5 bij plaats over in de auto vermelden: carpool, aantal personen dat (nog) mee kan en woonplaats. aanpassingen svp per pm doorgeven.
6 BD lidnummer
7 gsm nummer
8 wel of niet mee met Ahoyrondvaarten
Deelnemers:
Spanjaart (1 persoon, rondvaart, eten)
Purlut (2 personen, rondvaart, eten)
Heembeek (1 persoon, rondvaart)
Vdkx (2 personen, rondvaart)
FilMar (2 personen, rondvaart, eten)
fotosdirk (1 persoon, rondvaart, eten)
LVB (1persoon, rondvaart)
Patrickske (1 persoon, rondvaart, eten)
Mark W (1 persoon, rondvaart, eten)
baloo (1 persoon, rondvaart, eten)
Beschikbare carpools:
foto'sdirk vanaf Aalter 1 plaats
LVB vanaf Gent, 3 plaatsen
Patrickske, vanaf Putte 3 plaatsen
Mark W, vanaf Antwerpen 3 plaatsen
baloo, Antwerpen, 3 plaatsen
Edje C
Deze SD heeft haar erkenning verdiend. Ze voldoet aan de punten vermeld in het draaiboek. De erkenning brengt een verplichting met zich mee.
Alle aanwezigen dienen een lijst te ondertekenen indien ze gedekt willen worden door de activiteiten verzekering van belgiumdigital vzw.
VZW-leden zijn gratis verzekerd, niet VZW-leden kunnen mits betaling van 2€ per persoon ook aanspraak maken op deze beperkte ongevallen verzekering.
Voorlopig programma:
10.30 Start op via pm door te geven parking. (Gratis maar als ik die algemeen maak wordt het te vol).
(Mensen die treinen kunnen op de route rond 11.15 aansluiten.)
We maken een fotowandeling door het centrum van Utrecht, met de volgende onderbrekingen:
Om 12.30 lunch.
Om 13.30 een vaartour met Ahoyrondvaarten (deze tour is maximaal voor 12 personen, 8-10 euro per persoon)
Om 18.00 driegangs keuzediner bij Chez Willy, inclusief 2 drankjes, 20 euro.
Hierna is voor de liefhebbers nog gelegenheid tot avondfotografie, mogelijk een stukje van de Utrechtse lichttour.
Carpoolen vanaf Antwerpen lijkt mij een zinvolle zaak voor de deelnemers onderling. ik kan voor mensen uit de regio Tilburg/Turnhout carpool voor 3 personen aanbieden.
Voor inschrijving graag per PM de volgende gegevens:
1 Naam
2 Nickname,
3 aantal personen,
4 wel of niet mee eten (i.v.m. Reservering Chez Willy)
5 bij plaats over in de auto vermelden: carpool, aantal personen dat (nog) mee kan en woonplaats. aanpassingen svp per pm doorgeven.
6 BD lidnummer
7 gsm nummer
8 wel of niet mee met Ahoyrondvaarten
Deelnemers:
Spanjaart (1 persoon, rondvaart, eten)
Purlut (2 personen, rondvaart, eten)
Heembeek (1 persoon, rondvaart)
Vdkx (2 personen, rondvaart)
FilMar (2 personen, rondvaart, eten)
fotosdirk (1 persoon, rondvaart, eten)
LVB (1persoon, rondvaart)
Patrickske (1 persoon, rondvaart, eten)
Mark W (1 persoon, rondvaart, eten)
baloo (1 persoon, rondvaart, eten)
Beschikbare carpools:
foto'sdirk vanaf Aalter 1 plaats
LVB vanaf Gent, 3 plaatsen
Patrickske, vanaf Putte 3 plaatsen
Mark W, vanaf Antwerpen 3 plaatsen
baloo, Antwerpen, 3 plaatsen
Edje C
Deze SD heeft haar erkenning verdiend. Ze voldoet aan de punten vermeld in het draaiboek. De erkenning brengt een verplichting met zich mee.
Alle aanwezigen dienen een lijst te ondertekenen indien ze gedekt willen worden door de activiteiten verzekering van belgiumdigital vzw.
VZW-leden zijn gratis verzekerd, niet VZW-leden kunnen mits betaling van 2€ per persoon ook aanspraak maken op deze beperkte ongevallen verzekering.
Comment