Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD avond/nachtfotografie Antwerpen 21-9-2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD avond/nachtfotografie Antwerpen 21-9-2012

    Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk bericht
    Zoals in PB aan MGFoto gestuurd, zal ik verstek moeten laten. Het werk laat het helaas niet toe om te komen,
    hoe graag ik ook zou willen. Veel plezier iedereen, en ik kijk uit naar de stortvloed aan foto's in de desbetreffende topics!
    He 'Madje' geen probleem hoor, en je hebt de groetjes van de andere deelnemers gekregen. Werk gaat voor Volgende keer ontmoeten we je zeker nog eens

    Via deze wil ik dan ook even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen die deelnamen aan deze SD te bedanken voor de mooie en gezellige avond die jullie mij hebben bezorgd Ik blijf verbaasd hoeveel lieve, aardige en respectvolle mensen er hier op BD aanwezig zijn die ervoor hebben gezorgd dat ik (bijna )de avond van mijn leven heb gehad. Hiervoor heel veel waardering Ik ben echt benieuwd naar de foto's: Ook even een kort woordje van dank aan 'Vanalleswa' en 'Don' 'DiMorio' die mij op een fantastische wijze hebben geholpen met de rondleiding.
    Last edited by Guest4; 22 september 2012, 11:47.

    Comment


    • #17
      Re: SD avond/nachtfotografie Antwerpen 21-9-2012

      Een geslaagde avond Mark, bedankt voor deze mooie en gezellige rondleiding.
      Nu nog zien of er ook foto's toonbaar zijn van deze prachtige stad Antwerpen.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #18
        Re: SD avond/nachtfotografie Antwerpen 21-9-2012

        Graag gedaan Mark
        Het was inderdaad een hele mooie avond en het het weer viel reuze mee, met een onverwachte mooie zonsondergang boven de Schelde.
        Ik heb me uitgestekend geamuseerd mede dankzij het toffe gezelschap
        En dan nu photoshoppeeeeeeee
        Mvg, Marc
        Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
        http://fotos.mdlfoto.be/

        Comment


        • #19
          Re: SD avond/nachtfotografie Antwerpen 21-9-2012

          ik ben ook weer veilig thuis gekomen. en heb al wat fotootjes bekeken, zitten wel een paar mooie bij.
          bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

          Comment


          • #20
            Re: SD avond/nachtfotografie Antwerpen 21-9-2012

            Ook vanuit de franse-grensstreek w-vl een dank-je-wel voor de fijne dag En tot de volgende Mark
            Webstek in opbouw

            Comment


            • #21
              Re: SD avond/nachtfotografie Antwerpen 21-9-2012

              Ook vanuit Tienen een bedankje voor de leuke shoot.
              Groetjes van Blikvanger

              http://blikvanger.aminus3.com

              Comment

              Working...
              X