Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD Oostende & Alden Biesen UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Dama
    Oesje... ik zie deze topic nu voor de eerste keer (bedankt he Amica ).

    Ben ik nog niet te laat om er ook eentje te bestellen ?

    Stuur me een mailtje met je adres en ik zal er nog eentje in het branderke gooien.

    Comment


    • #47
      @ Omega.. ik weet niet of je mijn mailtje hebt ontvangen...?
      Maar je briefje met 't geld is hier idd goed toegekomen.
      Enne... bedankt voor de Fanta

      Tot op een volgende shooting en veel plezier met de DVD.

      Comment


      • #48
        Iedereen moet nu zijn DVD ontvangen hebben.
        Als dit niet zo zou zijn laat 't me aub weten.
        Tot de volgende

        Comment


        • #49
          DVD is hééél knap gemaakt Mic!!
          Dikke proficiat!!


          Tim.
          www.gijbels.net

          Comment


          • #50
            Originally posted by mic
            Neenee, ik heb weer 't volste vertrouwen in onze Belgische Post.
            Deze namiddag dat pakske gaan terugdoen... Maar een wel zeer vriendelijk meisje met van die bruine reeogen verontschuldigde zich en zei dat die postpakken eigenlijk wel om moeilijkheden vragen.. "De voorkant ziet er net zo uit als de achterkant."
            Ze nam het pakje terug in ontvangst en verzekerde me dat ze het gingen bezorgen. En eigenlijk werken die van de Post wel snel he? Een gewone non Priorzending op twee dagen in de bus... Wat moet dat zijn als ik Prior neem?
            Enfin, ik hoop dat alle pakjes nu zonder kleerscheuren bij de BDers aankomen en dat ze een herinnering hebben aan die fijne dag aan zee of in Alden Biesen.

            en haar voor en achterkant, die waren toch wel verschillend mag i hopen
            Mic ik heb genoten van de DVD

            Comment


            • #51
              Hier is de DVD ook aangekomen Wij hebben nogeens genoten van twee toffe shootings van BD. Heel knap gedaan Mic Ook heel toffe muziekkeuze bij de DVD btw bij Alden Biesen koos jij voor mijn favoriete nummer 'Mambo number 5'
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #52
                Dank U dank U...

                @ Mila.. Ik heb alleen haar voorkant mogen zien... Weet niks van de achterkant... maar ik denk wel, pasop ben niet zeker he, ik denk wel , dat die verschillend is aan de voorkant.
                Ik zal volgende week eens vragen of ze zich omdraait.

                @ Vicky, tja , die Mambo nr 5 vond ik bij die shooting heel passend.
                Maar ik zat met een probleem in de kapel... Dat fragment kwam midden in 't liedje. Daar past zo'n muziek niet he? Dan maar gewoon, als de BDers de kapel binnengaan, de muziek wegfaden en wat klokkengelui. En dan, als dat model dan voor 't altaar op haar knieën zit en met de handen op de grond klopt... ik wist dat in dat liedje van Mambo nr5 ook een zin zat van "Put your hands on the ground". Ik schoof de muziek zo dat precies op het moment dat haar handen de grond raakten, je die zin hoort. Is dat je opgevallen??? Moet je eens kijken en luisteren naar dat fragment. Daar zit eigenlijk maar één liedje in in die Alden Biesen.



                Veel kijkplezier aan allen.
                tot de volgende shooting.

                Comment


                • #53
                  Nu heeft iedereen die er eentje bestelde z'n DVD gehad... ( op Dama, die pas bestelde na)
                  Ook in Nederland...
                  Als je er eentje besteld had en er nu nog geen aangekregen hebt, laat me dan iets weten he?

                  Allemaal bedankt voor de belangstelling.

                  Comment


                  • #54
                    Hallo Mic

                    We hebben de DVD begin van de week ontvangen hij was weer prachtig, ik had nog niet eerder de gelegenheid om je te bedanken voor weer een knap stukje werk, ik heb nl de griep gehad en ben niet achter de computer geweest, dus bij deze bedankt.

                    Groetjes Coby en NoName
                    Nikon D100,
                    Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Coby
                      Hallo Mic

                      We hebben de DVD begin van de week ontvangen hij was weer prachtig, ik had nog niet eerder de gelegenheid om je te bedanken voor weer een knap stukje werk, ik heb nl de griep gehad en ben niet achter de computer geweest, dus bij deze bedankt.

                      Groetjes Coby en NoName
                      aaaaaa, nu weet ik waar ik die griep gehaald heb...
                      M'n vrouw en ik hebben deze week ook die griep gehad.... En vermits we in Oostende aan dezelfde tafel zaten...

                      Comment

                      Working...
                      X