Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    04 en 18 juli zijn ok.

    silim Posted - 16 April 2004 : 13:16:49
    --------------------------------------------------------------------------------
    doeme toch, ik kan niet komen op 11/07 en 18/07 ,

    't verlof van den bouw begint dan en ik ben dan 14 dagen naar Frankrijk

    04/07 zou nog wel lukken voor mij
    11 juli daarentegen moet ik werken.
    Toch iemand die de boel moet rechthouden als al die bouwvakkers op congé vertrekken.

    Comment


    • #47
      den 18e kan ik niet...den 11e dus aub....

      Stef

      Comment


      • #48
        Schitterend initiatief, Teddy, maar ik zit dan net in de Provence.
        Have fun, dus!
        http://pieterbie.skynetblogs.be

        Comment


        • #49
          Bon, na overleg ...

          De SD gaat door op 11/07 en als reserve dag 18/07( indien op 11/7 het zeer slecht weer is).

          Reden; verleden jaar zijn verschillende motards niet meegekunnen omdat het toen (ook) het Werchter festival was.

          Spijtig voor degene die enkel konden op 04/07.

          Comment


          • #50
            Teddy schrijf de Celle en mij ook al maar in. Wij houden voor alle zekerheid heel de maand juli vrij voor de shooting. Wat wij over de editie van vorig jaar gehoord hebben dan mogen wij deze niet missen
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #51
              Hallo Teddy,

              ik zal naar alle waarschijnlijkheid aanwezig zijn, samen met de "bijzit" en ditmaal ook op 2 wielen ipv op 4.

              Als je start op Linkeroever en zo naar Temse moet kan ik je wel wat binnendoor loodsen naar Temse via binnenwegen, niet echt fotogeniek maar in theorie wel rustig en vredig, zodat je niet over de hoofdwegen moet. Maar daar schuilt nu net het probleem. Als je in de Weert en dus in de geburen van het Stille Waters-gebied gaat rondtoeren moet je zeker en vast rekening houden met de smalheid van de wegen. De motorrijders kunnen zonder problemen achter elkaar rijden maar de volgkaravaan kan wel voor ernstige problemen zorgen als er tegenliggers opduiken ... men weze gewaarschuwd.

              Waar je ook zeker en vast rekening mee moet houden is dat er op zondag vaak grote groepen van wielertoeristen rondtoeren in die omgeving. Misschien missen we de meesten wel aangezien we daar toch iets later zullen zijn en de meeste "coereurs" reeds 'smorgens vroeg op pad zijn. Ik ben een paar weken geleden ook een toer gaan doen met de moto (en een collega van het werk eveneens met de moto) in de streek van Mariekerke, de Weert, Bornem, etc en we hebben toch een aantal maal prijs gehad dat we achter een peletonnetje kwamen te hangen. Voor ons, allebei met de moto duurde het al een tijdje eer we ze soms konden passeren, je kan je inbeelden wat dat moet zijn met een hele colonne auto's achter ons die die fietsers ook moeten passeren. En het wordt pas echt leuk als er een peletonnetje "would-be-coureurs" zich aanmelden als tegenliggers ... die gasten hebben geen tijd om uit de weg te gaan dus moet jij zien dat je je uit de voeten maakt. Komt er nog bij dat die gasten dikwijls niet goed communiceren en de rest van de achterop komende groep niet goed weet wat er gebeurt en eens wilt opzij piepen ... ambiance gegarandeerd.

              Alez, niet om je af te schrikken hoor maar je moet er toch even bij stilstaan dat het Stille Waters-gebied enorm verschilt van het havengebied van vorig jaar waar je 'szondags praktisch niemand tegenkomt en waar er meer dan genoeg plaats is om te manouvreren.

              Misschien dat we eens met een paar een verkenningsrit kunnen doen om de situatie te bekijken?

              Greetz,
              Giant Pat
              Do or Do Not - There is no try ...
              www.giantpat.be

              Comment


              • #52
                NEEEEEEEEEEE ......

                Bon, na overleg ...

                De SD gaat door op 11/07 en als reserve dag 18/07( indien op 11/7 het zeer slecht weer is).

                Reden; verleden jaar zijn verschillende motards niet meegekunnen omdat het toen (ook) het Werchter festival was.

                Spijtig voor degene die enkel konden op 04/07.
                Op 18-07 kunnen wij niet ......

                Comment


                • #53
                  @Tom
                  De Sd gaat wel door op den 11° hé!
                  Enkel bij héél slecht weer (veel regen) word de SD verzet naar den 18/07.

                  @Supperman (giantpat)
                  Laat ons duidelijk zijn dat slechts 1/5 van de af te leggen weg "stille waters" is gerelateerd.

                  Al en toe zullen we de gekende smalle paden samen met de andere toeristen betreden(heeft ook zijn charme's), daar word terdege rekening mee gehouden. 't ja dat heb je natuurlijk dat het daar in de omgeving zo mooi is hé...

                  Onze bedoeling is dat we juist ook die andere mooie plaatsen zullen aandoen die nog niet zo bekend zijn en waar geen of weinig toeristen te zien zullen zijn.

                  PS, neem "Stille waters" en alles wat erbij hoort niet te letterlijk op.
                  De titel zou is meer "Stille waters, stille getuigen" moeten zijn en bij deze is het dan nu ook, je zal het binnenkort wel merken waarom, bij het voorstellen van het dagprogramma (we moeten nog een toestemming krijgen en nog enkele details regelen).

                  Natuurlijk zijn er voor de SD diverse doorgedreven testritten voorzien, incl. het uittesten van verschillende restaurants en terrasjes.

                  En idd. het zal een héél andere SD zijn dan verleden jaar, gegarandeerd!

                  Comment


                  • #54
                    datum staat ook in mijn agenda gereserveerd !
                    BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                    Comment


                    • #55
                      Heb de datum ook al gereserveerd en kom waarschijnlijk met mijn tweewieler. Aangezien mijn ega claustrofobie krijgt in een helm, zal er normaliter nog een zitje vrij zijn achterop. Ik kan wel niet tegen kitelen.
                      BD0252BE

                      Comment


                      • #56
                        Kan er (voorlopig) ook zijn op 11 of 18.
                        Met motor.
                        BD0251BE
                        Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by teddy-bear

                          @Supperman (giantpat)
                          Laat ons duidelijk zijn dat slechts 1/5 van de af te leggen weg "stille waters" is gerelateerd.

                          Al en toe zullen we de gekende smalle paden samen met de andere toeristen betreden(heeft ook zijn charme's), daar word terdege rekening mee gehouden. 't ja dat heb je natuurlijk dat het daar in de omgeving zo mooi is hé...

                          Onze bedoeling is dat we juist ook die andere mooie plaatsen zullen aandoen die nog niet zo bekend zijn en waar geen of weinig toeristen te zien zullen zijn.

                          PS, neem "Stille waters" en alles wat erbij hoort niet te letterlijk op.
                          De titel zou is meer "Stille waters, stille getuigen" moeten zijn en bij deze is het dan nu ook, je zal het binnenkort wel merken waarom, bij het voorstellen van het dagprogramma (we moeten nog een toestemming krijgen en nog enkele details regelen).

                          Natuurlijk zijn er voor de SD diverse doorgedreven testritten voorzien, incl. het uittesten van verschillende restaurants en terrasjes.

                          En idd. het zal een héél andere SD zijn dan verleden jaar, gegarandeerd!
                          Alez, dat komt dan dik in orde ...

                          "Teddy, ik ben blij dat U in mijn team zit" ...

                          mvg,
                          Giant Pat
                          Do or Do Not - There is no try ...
                          www.giantpat.be

                          Comment


                          • #58
                            Eveneens van de partij: ik & Mira. Geen moto, wel "zonder dak".

                            NB. 4/7 zit den dezen ook op Werchter waarschijnlijk. Chance dat die datum aangepast is!
                            http://www.theafricabug.com

                            Comment


                            • #59
                              Umco en toetje gaan ook mee hoor weet wel nog niet of we met
                              motoren meerijden of volume wagen tevens mee passant Anja en jo
                              inschrijven met motto
                              Respect begint bij uzelve

                              Comment


                              • #60
                                11/7 .... joepie.... kunnen wij ook mee.

                                Geen moto, geen mono....maar zou zo graag eens achterop de moto meerijden...
                                ***Canon 300D * kitlens * ...

                                Comment

                                Working...
                                X