Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • @ Teddy en de crew: Héél erg bedankt voor de mooie SD. Het was weer een belevenis om nooit te vergeten (in positieve zin natuurlijk). De stopplaatsen (en het eten 's avonds) waren goed gekozen. De badgekes waren zowel esthetisch als practisch zo het zou 'moeten' zijn. De veiligheid op moeilijke punten was verbazend goed geregeld. Het bezoekje aan het fort was echt indrukwekkend. Het was wel duidelijk dat het niet mogelijk was geweest zonder al het voorbereidingswerk (en vermoedelijk in het bijzonder de testritten).

    Enig minpunt: die ritjes van Artanis op de moto, gaan mij hier een serieuze duit kosten

    Greetz

    Sam Jae

    Comment


    • @Sam Jae
      Enig minpunt: die ritjes van Artanis op de moto, gaan mij hier een serieuze duit kosten
      Allee, allee, ge waart daar zelf zo enthousiast over. Aan tafel hebt ge er niet over gezwegen.
      Ge moest U ne keer gezien hebben hoe dat je op diene moto zat bij Jaja. Met sinterklaas glunderen ze ook zo

      Indeed, de trip was enorm goed voorbereidt. Spijtig van onze eerste BD-picknick, nu dit vraagt naar meer
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • TeddyBear, 1/2 Trouwbroek, Kristof, Jaja, Stef, Visio, Petra, allen bedankt dat ik bij u op of in heb mogen stappen. U heeft mijn vermoeide voeten na een te lange wandeling door de dag heen gesleept.

        Het was een geweldige toffe dag, ik heb genoten, 'k heb niet zo vreselijk veel fotos genomen, maar mijn dag was daarom niet minder gezellig.

        Ook alle andere medeorganisatoren bedankt voor het verzorgen van een geslaagde dag.

        Teddy bedankt dat ik ook een stukje achterop mocht, wat een belevenis, achterop zo'n heerlijk pruttelende Harley. Thanx man.


        Aan een ieder die ik ontmoet heb op deze dag, bedankt voor jullie gezelschap en tot de volgende keer.

        Leo

        Comment


        • Een van de taken was, spijs de hongerigen en dit waren 'ze' dan voor de aanval op het buffet




          Onze redder heeft ons gered van het vele water. (Foto 1/2trouwboek)


          Comment


          • Ondanks het verlof van de zon was het een fantatisch leuke dag. Na een blik op de albums te hebben geworpen, moet ik toegeven dat er toch heel wat prachtplaten geschoten zijn. Ik durf die van mij al niet meer posten.

            Special thanks to:
            Teddy en Mic voor de organisatie.
            Kat & Pieter om mij mee te nemen.
            Orval voor het ritje achteraan op zijn machien.

            seppuku.

            Comment


            • Teddy,Jaja,Mic, ea ....

              Bedank voor de goede organisatie, heb ervan genoten.
              Volgen jaar opieuw ?

              BD0251BE
              Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

              Comment


              • Ik heb juist bericht gekregen van GSPeP.

                Hij heeft me info gegeven waarom hij gisteren niet is kunnen meekomen en ons niet heeft kunnen verwittigen.

                Alles is OK met GSPeP hoor.

                Het beste met je motorvriend en beterschap voor hem!

                Tot volgende keer GSPeP en meer geluk dan hé

                Comment


                • Goed nieuws,

                  Eerst even een beknopte verslag van wat er dit weekend gebeurd is:
                  - zaterdag met een paar motoren naar de Eifel (Duitsland)
                  - tijdens één van de pauzes zakt de man van een nichtje van mij in elkaar. (Gelukkig niet tijdens het rijden)
                  - heel de toestand met ziekenwagen, hospitaal ter plaatse enz. wil zeggen: midden in de nacht terug thuis.
                  - eerste onderzoek -> was lichte hartaanval (paniek in de familie)
                  - zondag zijn motor gaan ophalen in Duitsland
                  - maandag is hijzelf reeds overgebracht naar België
                  - na eerste onderzoeken: verstopte aders (resultaat van een pakje sigaretten per dag)

                  Het goede nieuws:
                  - na verschillende onderzoeken hebben ze vandaag met de "ballonnetjes" de aders kunnen openen.
                  - waarschijnlijk mag hij vrijdag naar huis.
                  - hij stopt nu definitief met roken (zijn madam en dochtertje van 6 zijn natuurlijk blij)

                  't was wel even schrikken, maar al bij al is het relatief goed afgelopen.
                  Peter
                  2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                  gspep.smugmug.com & steendorp.info

                  Comment


                  • Rap eventjes dit topig gescand en naar de groepsfoto gezien, natuurlijk. Veel bekende gezichten.
                    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar was al op weg naar zonniger oorden. Terug van gisteren.
                    'k Ben zeer blij voor jullie dat het is kunnen doorgaan, moet een pak van Teddy's hart geweest zijn na alle voorbereiding die hier in gegaan is.
                    http://pieterbie.skynetblogs.be

                    Comment


                    • Tja, nu wil ik eigenlijk ook nog de grote groepsfoto graag hebben van TB dus Teddy, kunt gij een linkje plaatsen naar de grote groepsfoto??
                      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                      Comment


                      • Originally posted by Triker
                        Tja, nu wil ik eigenlijk ook nog de grote groepsfoto graag hebben van TB dus Teddy, kunt gij een linkje plaatsen naar de grote groepsfoto??
                        Euhh... T. ik heb zelf geen totale groepsfoto genomen.

                        Volgens mij was dat Visio, wacht 'k zal hem eens roepen sé; visio... VISIO... VISIO...!!

                        Comment


                        • ik wil wel even protesteren tegen het begrip "groepsfoto". Dit begrip houdt in dat ALLE leden van de groep op de foto staan ... dus ofwel ben ik geen lid van de groep ofwel is dit geen groepsfoto ...

                          mvg,
                          Giant Pat
                          Do or Do Not - There is no try ...
                          www.giantpat.be

                          Comment


                          • Re: 2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto

                            Hier is ie dan de groepsfoto!

                            De originele maar grote file is hier te downloaden http://www.visiontales.be/belgium_d...groep_large.jpg

                            Met dank aan Visio


                            Comment


                            • Re: 2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

                              Prachtige groepsfoto van een prachtige dag.

                              Comment


                              • Re: 2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

                                http://www.visiontales.be/belgium_d...groep_large.jpg alweer weg???
                                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                                Comment

                                Working...
                                X