Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Schots Weekend Alden Biezen Bilzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Schots Weekend Alden Biezen Bilzen

    hoi beste deelnemers

    ik heb iedereen een pm gestuurd maar blijkbaar lukt het niet
    daarom zal ik het hier ook zeggen

    afspraak zondag om 08h30 ipv 10h30 op de parking
    we gaan betalen aan de kassa en normaal
    krijgen we de vvk prijs zoals ik had afgesproken
    met de organisatoren.
    verdere afspraken worden ter plaatse uit gelegd

    het weer valt al zeker mee en aan het gezelschap zal het zeker niet liggen
    dus dat wordt weer een gezellige shoot

    tot zondag

    groetjes rudy
    Last edited by rude50d; 7 september 2012, 18:40.
    Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
    portfolio = http://rdewebs.com

    Comment


    • #17
      Re: SD Schots Weekend Alden Biezen Bilzen

      Terug thuis na een heerlijk Schots dagje te Alden Biesen .
      Tof kliekske, leuke babbels, veel variatie, heerlijk sfeertje, kortom een geslaagde dag dankzij Rude50d .
      Het was wel warm, héél warm, gelukkig waren er genoeg drankstandjes om de grote dorst te lessen.

      Grtjs,
      Edje C
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #18
        Re: SD Schots Weekend Alden Biezen Bilzen

        Collega's

        bedankt voor jullie fijne aanwezigheid op deze shootingday en om er zo een leuke dag van te maken
        ik heb weer zeer leuke nieuwe mensen leren kennen en hopelijk zien we ze teug op een van de volgende shoots.
        en ik denk dat de vrouwen onder ons wel wat te bekijken hadden

        het Schots Weekend was voor mij ook nieuw en viel heel goed mee, voor ieder wat wils
        en wat meer is een mooie nieuwe site voor fotografie, amaai dat kasteel is gewoon de max
        van vogels tot kampende schotten en zeer zeker de schotse rokjes, honden koersen, schaapjes drijven,
        wedstrijden, pipers en bands, muziek, dans en zang alles was er voor ieder zeker een onderwerp naar zijn goesting.
        zeker ook de lekkere Guinese en appel cider op de vele drank gelegenheden.
        de vrouwen keken nogal naar die stoere binken en krachtpatsers tja het moeten niet altijd de mannen
        zijn die naar het menselijk schoon kijken.
        En mischien toch eens zo een rok proberen ff een drempel overschrijden en als het zo ver komt dan gaan
        we voor een echte oude schotse rok alleen moet je er voor op de grond gaan liggen om hem aan te trekken

        en natuurlijk mag ik Rudy en Gino niet vergeten van de organisatie Het Schots Weekend Alden Biezen
        voor de geleverde inspanningen, heren een zeer leuk evenement bedankt wij komen zeker terug.

        kortom zeker voor herhaling vatbaar denk ik

        nogmaals bedankt voor jullie leuke aanwezigheid

        groetjes rudy

        ps. mmmmm die whiskey die we mochten proeven was verdomd lekker Gino.
        Last edited by rude50d; 10 september 2012, 08:14.
        Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
        portfolio = http://rdewebs.com

        Comment


        • #19
          Re: SD Schots Weekend Alden Biezen Bilzen

          Een heerlijk weertje.
          Mooie verscheidenheid aan onderwerpen om te fotograferen. ( van architectuur naar artiestenoptreden, roofvogels, vliegende honden,
          stoere mannen voor even, schapen die in rang moeten lopen, ..... )
          Een unieke lokatie.
          Een gezellig groepje medefotografen.
          En zoveel meer.

          Meer moet dat niet zijn en des te meer een reden om ieder te bedanken die het mogelijk heeft gemaakt om er een prachtige dag van te maken.

          Speciale dank aan Rude50D om ons uit te nodigen.

          Tot op de volgende SD.

          En ja, als we volgend jaar terug erbij zouden mogen zijn mag ik mijn speciaal lenske niet vergeten voor de vogels en vliegende honden ...

          Comment

          Working...
          X