Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed nieuws voor Natuurfotografie 25 augustus 2012 Groote Meer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Goed nieuws voor Natuurfotografie 25 augustus 2012 Groote Meer

    Nog even gras maaien voordat die fotografen van Belgium Digital komen. Kunnen ze niet zeggen dat het niet 'properkes' was
    Last edited by Guest4; 26 augustus 2012, 09:26.

    Comment


    • #17
      Re: Goed nieuws voor Natuurfotografie 25 augustus 2012 Groote Meer

      Guy, Guillaume, Jozef, Karel, Mark, Emiel, Jef, François
      Een welgemeende en oprechte dank voor deze mooie, leuke en leerrijke dag.
      Veel oude kennis opnieuw boven gehaald en afgestoft en niet afgeregend zoals gevreesd. Weer even als leerjongen kunnen genieten van je mooie uitleg.
      Hopelijk komt er een vervolg zoals we besproken hebben en ik stel me nu al kandidaat.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #18
        Re: Goed nieuws voor Natuurfotografie 25 augustus 2012 Groote Meer

        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
        Guy, Guillaume, Jozef, Karel, Mark, Emiel, Jef, François
        Een welgemeende en oprechte dank voor deze mooie, leuke en leerrijke dag.
        Veel oude kennis opnieuw boven gehaald en afgestoft en niet afgeregend zoals gevreesd. Weer even als leerjongen kunnen genieten van je mooie uitleg.
        Hopelijk komt er een vervolg zoals we besproken hebben en ik stel me nu al kandidaat.
        Dank je wel Hier komt zeker een vervolg op en jouw advies zal hiermee ook worden opgevolgd om 1 in het voorjaar en 1 rond deze periode te organisaeren. Voorlopig houden we het nog op 2 dagen, zodat deze dagen niet verzadigd worden. De andere tips van SonaBelgium, JvdK, Aqarius.. en Terrano zullen zeker ook worden ingepast

        Aan allen dank Jullie waren een geweldig team, met eenieder op zijn/haar gebied een geweldige kennis inzake

        Comment

        Working...
        X