Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De BD'ers in Oostende zullen het allemaal wel gezien hebben: onze 'one-armed' Ruve. Een gebroken schouder hebben en toch naar een SD komen ... dat kan alleen maar een BD'er in hart en nieren zijn! Tof dat je er toch bij was!
Idd, een dikke proficiat aan Ruve om toch heel de dag rond te lopen. Jammer dat je niet bent blijven eten (ik wou wel nog eens lachen ). Maar ik denk wel dat je iemand ging vinden om je eten te snijden.
Ja Ruve, heel tof dat je er bij was en 's avond ondanks de pijn toch nog even goed gehumeurd bleef. Hopelijk voor jou zijn er mooie foto's bij van 'the one-handed' fotograaf En nog veel beterschap hé.
Wunjo, stop nu een keer met lachen met onze arme BD buddie, zeg.
Ik vind het subliem dat hij niettegenstaande zijn fysiek leed toch zijn schouders onder de SD is komen steken.
Proficiat Ruve!
@Frederic: bedankt voor de foto en je steeds toffe gezelschap
@Wunjo: bedankt voor de goede organisatie van deze prachtige SD. Dit geldt trouwens ook voor Pieterbie, Lightyear e.a. Dankzij jullie hebben we een hele dag kunnen genieten. Spijtig dat we het etentje van 's avonds hebben moeten missen. Ben zeker dat het er een gezellige boel was.
Dat schouderklopje heb je nog tegoed ... maar liefst op een andere keer
@Vicky: bedankt voor je lieve woorden. Humor moet hoog in het vaandel blijven. De perfecte voedingsbodem des levens
Fysiek leed ?
Ge had em daar in dat cafeke zijn sangria's eens naar binnen moeten zien gieten.
Nee Ruve, dat ge heel den dag maar met 1 armpke je 'ding' kan doen, chapeua chapeau. En dan 's avonds zo ene die per se te voet naar zijne otto wil ....
Comment