Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

    hallo
    gisteren een heeeeeel fijne en toffe dag meegemaakt die zeker voor herhaling vatbaar is, alsook leuke en interessante mensen leren kennen
    en lilybie hartelijk bedankt voor deze orrganisatie van een mega toffe dag
    bij de volgende gelegenheid wil ik zeker terug van de partij zijn
    merci merci merci
    groetjes Tweetty
    bd0379be

    Comment


    • #32
      Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

      hey allemaal

      wat hebben we geluk gehad met het weer
      deze voormiddag heeft het de gehele tijd geregend
      nu begint het zonnetje door te breken

      zo te zien aan de mails die ik ontvang zijn jullie toch veilig terug thuis geraakt

      heb weer heel leuke en sympathieke mensen leren kennen

      was echt aangenaam om met jullie te vertoeven in mijn achtertuintjes

      maar moet wel eerlijk bekennen dat ik gisteravond toch blij was mijn bedje te zien

      zo nu nog even gaan genieten van het zonnetje samen met z'n tweetjes en vanavond bekijk ik dan het resultaat van gisteren
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #33
        Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

        Ook ik wil niet achterblijven met de complimenten !!!
        Het was al een tijdje geleden dat ik nog eens een SD had meegemaakt ! Ook gisteren weer een toffe en open groep ontmoet. Het is aangenaam en ontspannend je te koesteren in de warmte van een groep mensen die eenzelfde passie delen. Ook nu weer een pak leuke babbels gehad en ook nu weer bij een paar mensen niet geraakt, jammer !
        Maar een aangename en gemoedelijke dag gehad ! En, niet onbelangrijk, een fantastische streek ontdekt waar ik ongetwijfeld naar terug kom !

        @Liliane :
        Jij bent me d'er eentje hoor ! Schitterende en warme ontvangst, hartelijk en onspannen ! Mooi programma en met losse hand in goede banen geleid.
        Maar wat me vooral heeft geraakt is je ongebreideld enthousiasme en warme persoonlijkheid. Het was bijwijlen bijzonder grappig om je uitbundig en luid de SD-deelnemerrs te horen wijzen op nieuwe ontdekkingen in het struikgewas : ... "en hier... hier zit er nog eentje !!! Kom zien !" En hier, oooooh, hier zit 'n heel kleintje. En ooooh, het zijn er meer. Aaaah wat schattig".
        Aandoenlijk !!!
        Leuk om je te leren kennen en mijn oprechte dank voor 'n leuke, warme dag !!!

        Vriendelijke groet,
        Kariboe [aka Koen]
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #34
          Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

          ik kan dit alles zeker beamen;voor deze 1e SD: fijne mensen ontdekt, hoe fotografie mensen direct
          zo ongedwongen bij elkaar brengt, da's ongelofelijk,
          maar daar zit zeker het diepe sociaal karakter, van de uitbundig enthousiaste Liliane zeker
          voor iets tussen. Wij genieten er ook van hoe jij geniet ....

          Comment


          • #35
            Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

            Ik kan enkel ja-en-amen zeggen, alles is hier al gezegd en beter dan ik het zou kunnen verwoorden! Het is telkens een waar genoegen idd zoals Kariboe het verwoord om je passie met een groep gedreven liefhebbers te delen, dat is voor mij genot van 't hoogste schavotje
            Het mooie is ... wij zijn er volgende week weer bij Bedankt liliane en sterkte ... ge moet mij nog's doorstaan voor een dag

            PS ik ben op 00.45 in mijn bed beland dan, dat was dus een dagje van donderdagmorgen tot zondagochtend
            Webstek in opbouw

            Comment

            Working...
            X