Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En als het zo'n slecht weer zal zijn, dan stellen we deze SD uit.
In de gietende regen is het niet leuk, daar zal iedereen het met mij eens over zijn.
Maar, voorlopig nog steeds groen licht ...
En nu de weersvoorspellingen maar in de gaten houden.
Ik hoop dat het weer zich "betert", want gelijk de voorspellingen nu zijn vrees ik voor de SD ...
Volgens verschillende bronnen het weer voor zondag:
Terneuzen:
12 - 20°, 90% kans op regen
vanaf 5 uur regen tem 23 uur
Antwerpen:
idem qua temperatuuren en regenkansen, ganse dag regen behalve tussen 14 en 17 uur
Volgens weeronline idem met onweer naar de avond toe ...
Ziet er dus alles behalve goed uit
En Sven, we gaan geen risico's nemen.
Morgen in de vooravond zullen Soeki Wan en ik de knoop doorhakken en het hier laten weten.
Gelieve dus dit topic in de gaten te houden.
We zullen desnoods ook via PM verwittigen.
Maar, uitgesteld zal daarom niet afgesteld zijn.
Als het zondag niet is, dan zoeken we uiteraard een andere datum
Motorijden zullen we!
het is wel de bedoeling dat de SD doorgaat.
Enkel indien de weersvoorspellingen héél slecht zijn blazen we af, maar daar ziet het momenteel niet meer naar uit, dus ...
het is wel de bedoeling dat de sd doorgaat.
Enkel indien de weersvoorspellingen héél slecht zijn blazen we af, maar daar ziet het momenteel niet meer naar uit, dus ... :g
jaja
Hopelijk nog wat zon over van vandaag.
Fuji XT-5,7artisans50mm,AstrHori14mm,Tamron18-300,fujinon30mm macro
schitterende maltwhisky op de kast
Comment