Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Het was een zonnige dag, wederom de vele bekende gezichten en ook weer enkele nieuwelingen ontmoet
    Felicitaties aan het organiserend team, Wim & Patric voor de uitstekende organisatie.
    Het was een vermoeiende dag, maar het was het meer dan waard.

    Comment


    • #47
      Ik zou graag de beide organisatoren van deze SD hartelijk danken.
      Het was weer een schitterende dag en de afsluiter in het restaurant mocht er ook best wezen.
      Ook dank aan de mededeelnemers voor de leuke babbels gedurende de dag.

      Sent from my mobile phone using Forum Runner
      http://markwijnants.zenfolio.com/
      Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

      Comment


      • #48
        Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

        Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
        Het was een zonnige dag, wederom de vele bekende gezichten en ook weer enkele nieuwelingen ontmoet
        Felicitaties aan het organiserend team, Wim & Patric voor de uitstekende organisatie.
        Het was een vermoeiende dag, maar het was het meer dan waard.
        Kan ik enkel beamen, tot zelfs de afsluiter van Wim, kwam ons nog gauw een kaart van Brussel in de hand stoppen, waardoor het station blindelings gevonden werd.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #49
          Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

          Dank aan Wim en patrick voor de fijne dag. Heb Brussel weer eens op een andere manier leren kennen.

          Comment


          • #50
            Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

            Ook hier een welgemeende dank voor de leuke, leerrijke en ook amuzante dag in Brussel. Vooral Wim en Patrick
            "Just do it !"

            http://jr52.be/index.html

            Comment


            • #51
              Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

              Wim en patrick, hartelijk bedankt voor de puike organisatie van de brussel-sd.
              Als brusselaar was voor mij en bezoek aan de jacqmotte-gebouwen een onbekende en gewaardeerde diamant.

              Groetjes

              Peter

              Comment


              • #52
                Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

                Voor wie graag een ruwe impressie wil van onze leuke dag

                Explore and share photos with jAlbum. Get inspiration and feedback from others.
                "Just do it !"

                http://jr52.be/index.html

                Comment


                • #53
                  Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

                  Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                  Voor wie graag een ruwe impressie wil van onze leuke dag

                  http://jalbum.net/a/1190526/
                  Hele mooie reeks

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

                    Bedankt Wim en Patrick, twas een heel toffe dag met allemaal aangename mensen

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

                      zeer geslaagde SD

                      met dank aan de organisatoren Wim en Patric en de collega's deelnemers.

                      ondanks het feit dat ik die omgeving toch wel ken , heb ik weer nieuwe dingen ontdekt en de deskundige uitleg was zeker een pluspunt .

                      groetjes,

                      Dirk

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

                        Wim en Patrick bij deze nogmaals bedankt voor de fijne begeleiding tijdens de SD.
                        Het was weer een leuke ervaring om bekende en nieuwe gezichten te ontmoeten.
                        Alles bij elkaar een zeer geslaagde en vermoeiende SD.

                        Peter (Heembeek), een mooie reeks die je bij elkaar hebt!

                        Groeten,
                        Jacques
                        BD0681BE -
                        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

                          Patrick en Wim,

                          Ook van mij een dikke proficiat met deze puike SD. Tot in de puntjes verzorgd!!
                          Rudi
                          Fuji XT-4 en wat glas
                          Web: Flickr

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

                            Met alle voorgaande felicitaties val ik wel in herhaling maar toch mijn gemeende dank: Wim en Patrick, hartelijk bedankt voor deze prachtige, goed uitgebalanceerde en fijne dag. Moge er nog een vervolgreeks komen! En eveneens tof om weer een paar nieuwe gezichten te leren kennen en met vroegere bekenden te kunnen bijpraten.
                            Fuji X-T1 en glassware

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

                              Hallo,

                              Nog gauw voor het slapen gaan een bedankske posten voor de organisatie, Purlut en Patricske , prima werk geleverd.
                              Mercikes ook aan het fijne deelnemersveld, het was een gezellig dagje Brussel .

                              Grtjs
                              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt'

                                Bedankt Patrick en Wim,

                                het is een mooie dagje brussel geworden

                                Comment

                                Working...
                                X