Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 De macro SD 5 Augustus 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

    Liliane, ook ik wil u langs hier nog eens bedanken, voor deze fijne dag,
    je bent een schatje dat je dat allemaal doet
    ook aan de rest van de bende, bedankt voor de leuke dag,
    Groetjes Rosie
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

    Comment


    • #32
      Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

      Liliane,

      Ook van mij een welgemeende dank voor het initiatief en de organisatie.

      Groetjes aan iedereen die erbij was.

      Peter

      Comment


      • #33
        Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

        Liliane,

        bedankt voor de leuke dag dank zij jou en de
        zon het was ook een toffe groep we hebben flink wat af gelachen

        dirk

        ps: tot volgend jaar

        Comment


        • #34
          Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

          Was inderdaad een topper van formaat Liliane!!!
          Bedankt om ons de beestjes te tonen - was een geweldige dag.
          Zoizo tot de volgende shoot
          Flickr
          Canon 600d + 18-55mm + 55-250mm + 100mm USM

          Comment


          • #35
            Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

            harteIijk dank voor de dag

            Comment


            • #36
              Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

              Die macro-dagen zijn echt wel mijn dada en het enthousiasme en gepassioneerde van het macrovolk zo onwijs gaaf
              Merci'kes van uit West Vlaanderen aan DOMINIEK voor het gebruik van de macrolens voor mijn dochter, en voor het kleine maar zeer handige statiefje voor tegen-de-grond-onderwerpen! Ook aan TrsH voor het aanbod van de tussenringen. s'Middags er nog aan gedacht dat ik ze 's kon proberen tussen mijn lens maar heb je niet willen lastig vallen dan, je zat zo gezellig in conversatie
              Ook zeker 's mijn dank uiten aan Dirk. We plagen hem dat het niet mooi is (jaja, ik weet het ) maar t'is echt een aardige kerel hoor die-Nikon-Dirk
              En als laatste maar niet minste Liliane, kort en krachtig met weinig woorden, tot de volgende in 2013 Mag ik een klantenkaart? Bedankt Liliane!!!!
              Webstek in opbouw

              Comment


              • #37
                Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                Hey Liliane,

                Eerst en vooral wil ook nog je nogmaals een dikke proficiat wensen voor de ongelooflijk, prachtige dag die je ons hebt bezorgd. Zo een dag is voor mij precies hetzelfde als 14 dagen vakantie. Het maakt me zo gelukkig dat ik zelfs vandaag nog steeds met een grote smile op mijn gezicht rondloop. Dat wil dus zeggen dat ook ik volgend jaar graag weer van de partij zal zijn.
                Het was ook enorm plezant om eindelijk eens een heleboel gezichten achter de nickname te leren kennen. Een hele toffe bende was het en echt een heel gezellige, leerrijke uitstap.
                Ik ben enorm blij dat ik deze dag heb mogen mee beleven met jullie. Liliane, nog eens een heeeellllleeee dikke merci !!

                Groetjes,
                Vossie
                Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                Comment


                • #38
                  Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                  als ik dit allemaal weer lees ,pfffffffffffffff spijtig dat ik er dit jaar niet kon bij zijn ,andere noodzakelijkheden hielden mij tegen ,hopelijk zie je het nog zitten voor volgend jaar Liliane

                  Comment


                  • #39
                    Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                    als ik dit allemaal weer lees ,pfffffffffffffff spijtig dat ik er niet kon bij zijn, hopelijk zie je het nog zitten voor volgend jaar Liliane
                    ik ook, nacht van zaterdag op zondag iets tussen gekomen, dat ik moest afhaken.
                    groetjes Ingrid

                    Comment


                    • #40
                      Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                      Dag Liliane,

                      Ik moet Vossie gelijk gelijk geven. De smile komt spontaan terug als ik aan de shoot van gisteren terugdenk.
                      Bedankt voor alles, ook de ontvangst koffie wafeltjes. Ik heb dat op geen enkele sd al meegemaakt enkel op deze van u.
                      Dat geeft al direct een gevoel van kom erbij, van gezelligheid en dat is gans de dag ook gebleven

                      Tot de volgende, ik ga nu eens kijken wat de resultaten zijn.

                      Luc
                      http://lvbfoto.jimdo.com/

                      Comment


                      • #41
                        Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                        aan alle deelnemers van deze SD
                        hartelijk dank dat jullie er waren
                        jullie aanwezigheid heeft er voor mijn een zeer geslaagde dag van gemaakt
                        zoals iedere keer kan ik er van genieten,
                        jullie al die beestjes te zien fotograferen
                        soms ga ik wat snel van stapel en kunnen jullie niet volgen om ze op plaat te zetten:
                        maar ik zie dan ook zo veel zitten,
                        en toch soms bang dat we niets gaan aantreffen
                        maar gisteren zat het vol met vlindertjes en kikkertjes en andere insecten

                        dit jaar waren en vier SD dagen gepland
                        we zijn van start gegaan met wat hindernissen(uitstel door medische ingreep)
                        maar de eerste van 07/07 gaf het startschot voor deze dagen
                        nr 2 en 3 werden dan weer afgelast wegens te slecht weer (regen)
                        iets wat we niet in de hand hebben

                        deze was echter weer een schot in de roos
                        alle ingrediënten voor een geslaagde dag waren aanwezig
                        prachtig weer met momenten zelfs te warm
                        in het begin nog heel kleine druppeltjes op de vlinders
                        bewolking voor een mooi licht
                        bijna windstil ,beestjes die hun beste pootjes voorzetten om mooi in beeld te staan
                        wat wil je dan nog meer.

                        en dan waren jullie er nog
                        ik wil jullie allen hartelijk danken ook de deelnemers van de eerste SD

                        als ik al die glunderende gezichten zie, bij het zien van al dat moois
                        en ondanks de vele uurtjes die ik er vrijwillig insteek
                        is dat het gene wat me het doorzettingsvermogen geeft om deze dagen te organiseren.


                        dus reken er maar op dat ze volgend jaar er weer zullen zijn die macro SD dagen

                        tot de volgende in 2013,

                        groetjes liliane
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #42
                          Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                          Bedankt voor die schitterende dag Liliane en ook bedank om op een mooie en vruchtbare dag als gisteren al die leuke mensen samen te brengen,
                          tot de volgende macro-happening weer
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • #43
                            Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                            Ook van hieruit een dikke proficiat voor de perfecte organisatie, ik heb ervan genoten!
                            Toen ik 's morgens vertrok regende het hier pijpestelen maar eens ter plaatse was het al snel duidelijk dat ik me geen zorgen moest maken. Alles was aanwezig voor een zalig dagje macro. Mooi weer, prachtige natuur, lekker eten, leuke babbels met gelijkgestemde zielen en kikkertjes in overvloed.
                            Bedankt Liliane voor deze fijne dag en tot volgend jaar!

                            Mvg,
                            Wim

                            Comment


                            • #44
                              Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                              Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                              ik ook, nacht van zaterdag op zondag iets tussen gekomen, dat ik moest afhaken.
                              ..........ik zal maar niet vragen wat ?
                              PS ik denk dat ik een van de volgende SD's weer eens mee zal gaan als dat lukt.
                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                              Comment


                              • #45
                                Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                                Mogen we al inschrijven voor 2013
                                Webstek in opbouw

                                Comment

                                Working...
                                X