Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik wil er ook wat graag bij zijn deze keer, vorig jaar had ik immers nog geen macrolens .
Je mag mijn deelname alvast noteren voor zaterdag 23 juni en zaterdag 14 juli. De eerste is om te oefenen en te leren, de tweede om al het geleerde toe te passen .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
he allemaal bedankt voor jullie vlugge reactie's
het gaan weer gezellige dagen worden met nieuwe gezichten en bekende gezichten
maar vooral veel foto plezier.
later volgd er meer maar nu weinig tijd omdat de oudste de pc nodig heeft voor enkele stage opdrachten.
tot later
groetjes liliane
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Liliane,
Dit is wéér zo'n knap initiatief !
Zaterdag 23 juni zitten we nog met vakantie in Frankrijk
De volgende 2 SD's 14 juli en 5 augustus zal ik er, bij leven en welzijn, terug bij willen zijn
mij mag je alvast inschrijven hoor, zelfs moest je er nog een 4de aanbreien ben ik ook kandidaat
Ik had er al stiekem op gehoopt dat je ook dit jaar nog zo'n macro SD's zou inrichten
Dikke merci voor je inzet
zal er werk van maken dat de dagen appart op het forum komen te staan in het weekend
zodat het een stuk overzichtelijker word
die vierde dag komt er aan op zaterdag 9 juni indien mogelijk
moet wel eerst nog navragen of er op deze dag geen andere SD's gepland zijn.
maar deze wou ik dan vrij houden voor de mensen die er op de andere dagen niet bij kunnen zijn wegens volzet.
indien je toch nog er bij wil zijn en je reeds ingeschreven bent voor een andere datum, kan dit enkel als er in de laatste week nog plaatsen vrij zijn zodat iedereen kans krijgt om een van deze dagen mee te maken
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Dit lijkt enorm interessant en leerrijk! Mag iedereen aan dergelijke dagen meedoen, of moet je een bepaalde 'lidmaatschap' hebben. En wat is de kostprijs om zoiets mee te maken?
Comment