Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Bloesems in Haspengouw, zondag 15 april 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Bloesems in Haspengouw, zondag 15 april 2012

    B-day oftewel Bloesemday,

    Het is 8u25 en het zonnetje breekt nu al door boven Limburg , de weergoden staan aan onze zijde .

    Tot straks in Helshoven,

    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #32
      Re: SD Bloesems in Haspengouw, zondag 15 april 2012

      Bedankt edje en rudy,

      Voor de leuke sd die zoals steeds uitstekend georganiseerd was. Goede afspraken, een uitstekende locatie met een waardige afsluiter. De groep was wat kleiner en het weer was niet ideaal, maar dat hebben jullie natuurlijk niet in de hand. Toch heb ik van een aantal deelnemers heel originele en goede macro-opnamen gezien. Ik heb er veel van geleerd. Ondanks de kleine groep heb ik toch weer voor mij ongekende fotografen leerde kennen, die gepassionneerd zijn van hun hobby. Leuk

      Groetjes

      Peter

      Comment


      • #33
        Re: SD Bloesems in Haspengouw, zondag 15 april 2012

        Voor mij mijn eerste SD, en deze was geslaagd! Heel toffe mensen leren kennen en ook al weer heel wat bijgeleerd... zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt iedereen!
        ~Try and fail, but don't fail to try ~

        Comment


        • #34
          Re: SD Bloesems in Haspengouw, zondag 15 april 2012

          Wederom een geslaagde organisatie
          Bedankt Eddy & Rudy

          Op naar de volgende

          Comment


          • #35
            Re: SD Bloesems in Haspengouw, zondag 15 april 2012

            Hey

            Ik sluit mij aan bij de collega's. Goeie organisatie, klein maar zeer toffe groep.
            Mooie lokatie, de afwezigen hadden ongelijk. Goede gids en lekker appelsap..........
            En een gezellig etentje op het einde, was kortom een hemelse dag ( een beetje koud).

            Edje en Rudy, bedankt en zeker tot één van jullie volgende SD's.
            Laat jullie gaan.

            Tot volgende week in Oudenaarde

            Luc
            http://lvbfoto.jimdo.com/

            Comment


            • #36
              Re: SD Bloesems in Haspengouw, zondag 15 april 2012

              Ik kan me enkel aansluiten bij wat al eerder is gepost : leuke SD, goeie organisatie, kleine maar zeer toffe groep, mooie lokatie, goede gids en een gezellig etentje op het einde.
              Meer moet dat niet zijn ... alhoewel ... windstil en een zonnetje met softboxwolkjes (maar dat kan niemand bestellen hé ...).
              Bedankt voor het initiatief !
              Master the craft, and the art will follow.
              Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
              http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

              Comment


              • #37
                Re: SD Bloesems in Haspengouw, zondag 15 april 2012

                Bedankt iedereen voor jullie deelname , we hadden een kleine groep maar de sfeer was ondanks het mindere weer optimaal.
                Zaterdag zijn de toeristen letterlijk weggeregend in Haspengouw, wij zijn gelukkig toch nog droog gebleven zondag. Gisteren was het prachtig weer met een heerlijke lucht boven het Haspengouwse land maar de weergoden vergeten steeds opnieuw dat mensen moeten werken op maandag.
                Het goede gezelschap, de prima gids en het lekkere eten, voor mij scheen de hele dag door de zon .
                Volgend jaar opnieuw en dan hopelijk met wel de juiste weersomstandigheden .

                Grtjs,
                Edje c
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment

                Working...
                X