Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

    Helaas moet ik ook passen wegens werkverplichtingen

    Succes in ieder geval!

    Comment


    • #47
      Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

      Zal eerlijk zijn :
      Het is het weer dat me wat afschrikt.
      Sorry, James ... see you another time.
      Wens wel iedereen een toffe en droge foto-wandellng !
      Ik zal er hopelijk - voor jullie- spijt van hebben.
      Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

      Comment


      • #48
        Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

        Oorspronkelijk geplaatst door zoltan Bekijk bericht
        Zal eerlijk zijn :
        Het is het weer dat me wat afschrikt.
        Sorry, James ... see you another time.
        Wens wel iedereen een toffe en droge foto-wandellng !
        Ik zal er hopelijk - voor jullie- spijt van hebben.
        Die extra wolken zorgen voor meer drama in je beelden
        Ge gaat hier spijt van krijgen zenne

        Comment


        • #49
          Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

          Batterijen zijn volop aan het laden en ben er verder helemaal klaar voor . Als we moeten verdergaan op de weersvoorspellingen de laatste dagen dan maak ik mij weinig zorgen. Vandaag ging de bewolking hier in Limburg een hele dag dicht blijven met de nodige regen. Vanaf deze middag echter hadden we brede opklaringen en geen druppel regen gezien of gevoeld .
          Maar voor alle zekerheid neem ik toch een paraplu mee, just in case.

          En denk eraan mensen, in Geel is de autosnelweg dit weekend afgesloten, ze gaan er een brug vakkundig slopen !!!

          Grtjs en tot morgen,
          Edje C
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #50
            Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

            Ze geven morgen best mooi weer af hoor ..
            En ah, zonovergoten industrieterreinen .. geef toe, het mist wat drama hé

            tot morgen !

            Comment


            • #51
              Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

              Jammer, maar ik zal er morgen niet bij kunnen zijn... Have fun !
              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

              Comment


              • #52
                Goede morgen,

                Even vermelden dat het zonnetje schijnt in de Koekestad en er momenteel geen wolken te zien zijn.
                Momenteel ziet het er dus goed uit, duimen maar.

                Comment


                • #53
                  Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

                  reken maar dat het goed gebleven is, de hele dag waren de weergoden ons goed gezind. De afwezigen hadden ongelijk of pech.
                  Bedankt aan de organisatoren, ik heb weer een stukje erfgoed gezien dat ik nog niet zo kende.
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

                    Ook hartelijk dank van mijnen tweege
                    We hadden alles mee en had nog graag wat gebleven maar met mijn gezondheid moet ik luisteren naar mijn lichaam en dat vertelde me dat het genoeg was geweest .
                    Ik ben benieuwd naar de foto's
                    Groetjes
                    Luc
                    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

                      Het is een fantastische dag geweest!
                      Het weer was super!
                      En heel leuke mensen ontmoet!
                      Fujifilm X-T2..........
                      https://www.flickr.com/photos/ajev/

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

                        Moe, droog en voldaan , weer een onbekend stukje Antwerpen ontdekt vandaag.
                        Tussendoor ook nog even de tijd genomen om een grootvader met kleinkind te redden van enkele wilde paarden in de polders .
                        Merci James voor de organisatie en dank aan alle deelnemers en de weergoden voor een toffe dag .
                        Nu gauw de batterijen terug opladen en de beentjes wat rust geven want morgen duiken we de bloesems in. Hopelijk nemen de weergoden morgen geen dagje vrij en zijn ze terug van de partij .

                        Grtjs,
                        Edej C
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

                          Ook van deze kant dikke merci aan James!

                          Leuke dag gehad, prachtig weer, veelzijdige route, toffe deelnemers, krakend verse broodjes, nieuwste speeltje uitgebreid kunnen testen... wat wil je nog meer?

                          Veel plezier morgen ook aan wie naar haspengouw trekt, zelf kan ik daar helaas niet bij zijn.
                          Misschien zo wat meer tijd om de foto's van vandaag uit te zoeken
                          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

                            hey james

                            het was een mooie lange wandeling en ik en mijn zoontje waren moe maar
                            toch voldaan , hij heeft ook veel foto's kunnen nemen
                            van veel verscheidene onderwerpen
                            knap gedaan en weer nieuwe mensen leren kennen
                            Antwerpen en de schelde polders anders bekeken

                            groetjes rudy
                            Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                            portfolio = http://rdewebs.com

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

                              Prachtig weer, leuke mensen, lang wandelparcour.
                              Bedankt aan de organisatie

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD ANTWERPEN 3 - EXPEDITIE BLUE GATE - zaterdag 14 april 2012

                                Ja, ja ik heb spijt.
                                Mea Culpa, mea maxima Culpa.
                                Maar laat ons het zo stellen : met mijn "chance" , was ik gekomen, had iedereen regen gehad
                                Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

                                Comment

                                Working...
                                X