Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi album met enkele originele foto's.
De foto van Dolphin vind ik echt tof (hoewel hij daar zelf vast anders over denkt ).
Ook die zwartwitte van een haak in de muur vind ik heel fraai (doet me denken aan een oud boerderijtje in Frankrijk ).
De foto van het kleine kerkje met daarachter de grote vind ik ook goed gezien (hoewel ik hem een beetje recht had gezet, rechts gecropt en de voorgrond iets lichter gemaakt ).
ps. Er gaat iets helemaal mis als ik op index klik (verkeerde adres ingesteld ) Het lijkt alsof je server hoofdlettergevoelig is. Dan moet het Index ipv index zijn.
idd knap album.
Jaaaa, die foto van Dolphin onder dat kruisje in de kapel is echt super. goed gezien en op 't juiste moment afgedrukt.
Hel mooi album met leuke sfeerbeelden.
@Jacki: die van Dolphin is idd de max (ga onmiddellijk het juiste link adres ingeven thx).
@Plette: meestal doe ik "desaturate" in photoshop en dan wat met de levels spelen (zwart en wit).
Toch nog even "wreed bedankt" zeggen aan Dolphin voor het mogen uittesten van een paar lenzen Al moet ik zeggen dat je precies blij was dat ik de Sigma 70-200mm een tijdje erop had laten staan
Comment