Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Originally posted by Kat
Joepie! Eindelijk eens in Gent.. Ik zou ook graag meegaan... Kan dit nog? Ik heb wel 'maar' een G3-tje....Maar ik zal wel leren!!!
G3 is een puik toestel!
Archer gebruikte die ook, tot ik mijn 10D kocht en hij mijn cp5700 erfde. Ik beken dat ik ook wel van die G3 hou.
Nu gebruikt mijn jongste zoon 'm.
Zo, dit zal veruit de laatste reply op dit topic zijn.
Jongens en meisjes, niet té veel verwachten ook hé, is een kleine attentie vanwege de vriendenkring van het museum.
Maar die spannende outfit van Pieterbie, daar gaan we zeker allemaal met 'spanning' naar uitkijken!
Is het uur nog steeds gewoon tussen 11 en 12 eigenlijk? Da's nog een beetje vaag nietwaar Wie zal er zijn om hoe laat en waar precies spreken we ter plaatse af?
Nikon D7000 + D100 -=- Sigma 18-125mm f/3.8-5.6 DC OS HSM -=- Nikkor AF-S 24-85mm f/3.5-4.5G IF-ED -=- Sigma EX 100-300/4 HSM -=- Nikkor AF 50m f/1.8D -=- Nikon SB28DX
Skitch: jij bent een schatje! Dank je wel voor het plaatje, én de gedachte
Blakar (en alle anderen): omdat er heel wat mensen van ver komen, heb ik het samenkomen over een uur verspreid, zodat iedereen tenslotte op tijd is voor de start om 12 uur. We komen gewoon samen in het cafetaria aan de ingang van het museum (zie plan en museumbeschrijving begin topic), ik ben er om jullie te verwelkomen vanaf 11 uur!
Ik ga nu vertrekken.
Spijtig, maar Archer aka Tom kan er niet bij zijn.
Hij voelt zich niet lekker.
't Waren gisteren WVL-kampioenschappen, ik denk dat hij zichzelf een beetje overtroffen heeft. De sukkel is gewoon kapot. Hij is terug in zijn bed gaan kruipen. Ik ga wel twee keer zoveel foto's maken.
Tot subiet!
Comment