Lijst wordt nu afgesloten jongens en meisjes.
Hoe geraak je er? Een plannetje vindt je op http://www.miat.gent.be/infoplangent.htm
Jullie komen toch allemaal hé, de broodjes zijn besteld, de toelating tot fotograferen in the pocket
Naar aanleiding van de pas geopende textielverdieping in het Gentse MIAT ofte Museum voor Industriële Archeologie en Textiel - en de tentoonstelling Zeppelins! plan ik een mini-SD op zondag 23 mei, mét gids en gratis IN.
Ik dacht het aantal deelnemers te beperken tot een 30-tal.
Graag zo vlug mogelijk inschrijven in dit topic en wel om volgende redenen:
- er mag normaal NOOIT gefotografeerd worden in het MIAT, maar voor de mede BD-ers kan ik een uitzondering bekomen. Daarvoor moet ik wel een lijstje hebben om aan de museumdirectie voor te leggen.
(de foto's mogen natuurlijk ALLEEN voor eigen gebruik)
Maar het MIAT verwacht wel zoals vorige keer een cdrom met de mooiste foto's(naar keuze van de deelnemers) voor pr doeleinden.
- er kan voor koffie en/of een sandwich worden gezorgd door de museumvereniging aan democratische prijzen, maar ook daarvoor graag op voorhand het aantal
Ik dacht zo tussen 11 en 12 af te spreken bij een koffie om daarna een paar uurtjes shootplezier te beleven.
Wie mee wil doen, je naam please in dit topic?
En eten jullie een broodje mee (kaas of hesp)? Kwestie van organisatie voor de vereniging hé
Meer weten over MIAT? Klik op het plaatje!
Intekenlijst:
1. Dama
2. Leflamand
3. Tati
4. Wunjo
5. Amica
6. Han
7. Ineke
8. Erik D.
9. Trees
10.Blakar (Dirk)
11.Midas
12.Ineke
13.Diny
14.Cyrox
15.demark
16.Orval
17.Gerda (natuurlijk )
18.Kat
19.Wimpie
20.Jamonadap
21.BlackAdder
22.Pieterbie
23.Archer
24.Tony smeT
25.Katrien (zo goed? )
26.Fredjefriet (onder voorbehoud)
27.trebs
28.Skitch
29.Ravasjol
30.seppuku
Hoe geraak je er? Een plannetje vindt je op http://www.miat.gent.be/infoplangent.htm
Jullie komen toch allemaal hé, de broodjes zijn besteld, de toelating tot fotograferen in the pocket
Naar aanleiding van de pas geopende textielverdieping in het Gentse MIAT ofte Museum voor Industriële Archeologie en Textiel - en de tentoonstelling Zeppelins! plan ik een mini-SD op zondag 23 mei, mét gids en gratis IN.
Ik dacht het aantal deelnemers te beperken tot een 30-tal.
Graag zo vlug mogelijk inschrijven in dit topic en wel om volgende redenen:
- er mag normaal NOOIT gefotografeerd worden in het MIAT, maar voor de mede BD-ers kan ik een uitzondering bekomen. Daarvoor moet ik wel een lijstje hebben om aan de museumdirectie voor te leggen.
(de foto's mogen natuurlijk ALLEEN voor eigen gebruik)
Maar het MIAT verwacht wel zoals vorige keer een cdrom met de mooiste foto's(naar keuze van de deelnemers) voor pr doeleinden.
- er kan voor koffie en/of een sandwich worden gezorgd door de museumvereniging aan democratische prijzen, maar ook daarvoor graag op voorhand het aantal
Ik dacht zo tussen 11 en 12 af te spreken bij een koffie om daarna een paar uurtjes shootplezier te beleven.
Wie mee wil doen, je naam please in dit topic?
En eten jullie een broodje mee (kaas of hesp)? Kwestie van organisatie voor de vereniging hé
Meer weten over MIAT? Klik op het plaatje!
Intekenlijst:
1. Dama
2. Leflamand
3. Tati
4. Wunjo
5. Amica
6. Han
7. Ineke
8. Erik D.
9. Trees
10.Blakar (Dirk)
11.Midas