Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

    Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
    Edje verzorg je goed en hopelijk ben je zaterdag van de partij.
    Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
    Eddy, nog eens bedankt voor de organisatie van deze SD, hoop je zaterdag in Tongeren te treffen, soigneert u of laat u soigneren.
    Zal wel in orde komen en ik zal er zeker bij zijn, bedankt voor de bezorgdheid . Maandagochtend was ik heel slecht maar nu gaat het toch al wat beter. Leef al twee dagen op beschuit en cola zonder bruis en dat voel je wel aan je energiepeil natuurlijk.

    grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #17
      Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

      Hallo,

      Volgens de laatste weersvoorspellingen krijgen we zaterdag een relatief mooie dag voorgeschoteld . Het zou de hele dag droog blijven en vanaf 's middags zou de zon ook van de partij moeten zijn . BD treft het dus weer met het weer .

      Nog een tip betreffende het museum die ik ben vergeten te vermelden, een gedeelte van de expo rond Sagalassos is vrij donker ingericht met enkel belichting op de getoonde artefacten. Statief en flits dus zeker niet vergeten zaterdag .

      O ja, voor de vzw-leden, vergeet je BD-lidkaart niet natuurlijk .

      Groetjes,
      Edje C.
      Last edited by Edje C; 23 november 2011, 16:23.
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #18
        Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

        Ik ga mijn eerste AV en SD mee maken en kijk er naar uit.

        Voor het transport reken ik op mijn vrienden van de NMBS, maar dan zou ik 's avonds rond 21u00 moeten vertrekken.

        Mochten er mensen zijn die 's avonds terugkeren naar Antwerpen of Brussel, dan zou het leuk zijn als ik mee kan rijden. Indien niet, dan red ik me wel ;-) . Ik zal deze vraag nog wel eens roepen de dag zelf, dus hier reageren is niet echt nodig.

        L.
        De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

        Comment


        • #19
          Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

          Oorspronkelijk geplaatst door Livino Bekijk bericht
          Ik ga mijn eerste AV en SD mee maken en kijk er naar uit.

          Voor het transport reken ik op mijn vrienden van de NMBS, maar dan zou ik 's avonds rond 21u00 moeten vertrekken.

          Mochten er mensen zijn die 's avonds terugkeren naar Antwerpen of Brussel, dan zou het leuk zijn als ik mee kan rijden. Indien niet, dan red ik me wel ;-) . Ik zal deze vraag nog wel eens roepen de dag zelf, dus hier reageren is niet echt nodig.

          L.
          Ik ben woonachtig in Wilrijk, met mij kan je dus 's avonds al zeker richting Antwerpen. Of afzetten aan station Berchem is zeker geen enkel probleem. Vanaf dit station heb je meestal snel een andere verbinding, indien nodig. Waar moet je zijn ?
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #20
            Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

            Aan allen die meegewerkt hebben om deze SD te organiseren, wel deze mogen een pluim op hun hoed steken.
            Het was weer tot in de puntjes verzorgd en alles verliep vlekkeloos.

            Ja, dankzij jullie heb ik weer een heel klein stukje van ons landje weten te ontdekken en ja, tevens ook een aantrekking om nog eens naar Tongeren terug te gaan om te bekijken wat ik niet gezien heb. Ja, er was een overvloed aan dingen om te proberen vastleggen.

            Ik kijk reeds uit naar de volgende SD in ....

            Dank tevens aan allen met wie ik weer leuke praatjes heb kunnen maken.

            Comment


            • #21
              Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

              Aan Edje_C & Rude50d,

              Bedankt voor de organisatie van de SD. Ook de voorbereiding bleek leuk te zijn naar ik vernomen heb
              Volgende jaar (met de fiets bij goed weer) samen met het vrouwke nog eens een bezoekse brengen aan Tongeren.

              mvg
              Marc
              Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
              M.v.g. Marc

              Comment


              • #22
                Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                ook mijn dank voor deze mooie SD
                heb er van genoten en het was leuk om andere ook eens aan het werk te zien
                voor mij was het proef draaien met een nieuw toestel maar het valt zo te zien reuze mee
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #23
                  Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                  Aan Edje_C & Rude50d,

                  Bedankt voor een fijne SD dag

                  mvg,
                  pitteljon.be
                  The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                    Ik ben met de auto jullie voorbij gereden aan de Moerenpoort, zeer teleurgesteld omdat ik er niet bij kon zijn.Ik hoop dat jullie genoten hebben van onze mooie stad.

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                      Nen hele dikke proficiat aan de organisatoren. Dat die er flink plezier in gehad hebben is mooi meegenomen. Het was eraan te voelen de hele dag lang.
                      Tot een volgende,
                      Xavier
                      Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                      Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                      Laat de commentaren maar komen.

                      Comment

                      Working...
                      X