Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VZW - SD te Alden Biesen (14 maart 2004)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

;-) Natalia zo ken ik de Nederlanders niet hoor.
    Groetjes,

Rudi Petitjean

NATURE GALLERY

Comment

BDers ontmoeten eng???
      Ik ken er nog zo die dat dachten... Na één (1) minuutje ben je die gekke bende gewoon en wil je nooit meer zonder.
      Dat is nu juist het plezante aan BD... Iedereen praat met iedereen ook al ken je hem/haar niet.
      We kennen elkaar van hier op dit forum, en dat is genoeg.
      Eng??? nee hoor.
      We kennen elkaar toch? juist ja.
      Ik vind het s'avonds altijd spijtig als 't gedaan is en we weer naar huis gaan... dan heb ik niet de tijd gehad om met iedereen een praatje te maken... omdat het er soms te veel zijn, ook al ken ik deze mensen niet persoonlijk.

Comment

Originally posted by NataliaNL
        nee, al die onbekende BD'ers ontmoeten, dat vind ik eng. Ik zou iedereen liever vanaf een afstand bekijken en pas dan besluiten of ik me in de groep meng of niet.
        Natalia je kan je in het begin verstoppen in de struiken en met een 400 mm alles van op afstand bekijken maar we komen je zeker zoeken hoor kunnen we er een spelletje van maken "ZOEK NATALIA"

Tot zondag
        BD0235BE

http://www.pbase.com/macchap

We do what we can with what we have and where we are

Comment

hmmm dat wordt dan de Bigma op 400 zetten....

Comment

Allé het gaat daar precies plezant zijn.
            Ik hoop voor jullie dat het weer wat meevalt en veel veel plezier.
            mvg FrançoisVM
            Canon 7D

Comment

Allez, amuseer jullie allemaal daar he, spijtig dat we er deze keer niet bij kunnen zijn.

En breek het kot daar niet af hé

Comment

Kom nou maar gewoon, 't zal jullie afleiding geven van hetgeen jullie zo bezig houdt.

Comment

Per "ongeluk" morgen toch een dagje vrij gekregen van mijn baas
                  Is het nog mogelijk om eventueel in te schrijven en ter plaatse te betalen??

Jo(han)
                  Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Hallo Jo,

Je kan zonder problemen naar de SD komen - maar of het mogelijk is nog een maaltijd extra te bestellen, dat weet ik niet - maar we zullen proberen.
                    Dus ... Kom maar af ...
                    En betalen kan je dan ter plaatse.

Jaja

Originally posted by Jo
                    Per "ongeluk" morgen toch een dagje vrij gekregen van mijn baas
                    Is het nog mogelijk om eventueel in te schrijven en ter plaatse te betalen??

Jo(han)
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

ok thanks Jaja
                      Jo(han)
                      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

het weer ziet er alles belovend uit vandaag tot straks
                        BD0235BE

http://www.pbase.com/macchap

We do what we can with what we have and where we are

Comment

tot straks!

Comment

Hmmmm Macchap, het weer is daar wel mooi . Hier is het prut, dus kom ik maar gauw jullie kant op....

Tot zo!
                            www.lowspark.nl

Comment

Originally posted by jaja
                              Je kan zonder problemen naar de SD komen - maar of het mogelijk is nog een maaltijd extra te bestellen, dat weet ik niet - maar we zullen proberen.
                              Jaja, planwijziging hier bij mij : ik zal er niet geraken vandaag... jammer... betekent wel dat er een maaltijd op overschot is... geef dat maar aan Jo tot een volgende keer !
                              Jan
                              www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

Bedankt Jan66,

maar ben er ook niet geraakt.
                                Voor een keer dat ik een dag vrij had gedurende het W-E.
                                Telefoontje gekregen deze ochtend van mijn moeder. Waterlek ergens in de keuken en blijkbaar nogal dringend
                                Ganse dag gezocht, gekapt, uit- en afgebroken en uiteindelijk lekke buis gevonden onder de keukenvloer
                                Morgenochtend maar verder doen zekers...

Volgende keer nog maar eens proberen hé, 't is mij toch al 1 keer gelukt op 2 jaar tijd om een aktiviteit mee te maken

Jo(han)

Comment

Working...
                                X