Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

    Ik neem waarschijnlijk mijn hele flitsset mee inclusief studiolampen. Dus zoals gezegd veel hangt af van wat je wil bereiken
    More information about my work & my workshops
    http://www.guntherfrans.be

    Comment


    • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

      amaai Gunther zal nog al een gesleur zijn wil er wel bij zijn om je eens bezig te zien volg je al een heeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd op facebook

      Comment


      • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

        WR.art en wie mag je dan op facebook zijn mischien hih en oh ja, das altijd een gesleur

        Oke, we hebben door wie je bent, en ja hoor kom gerust is langs ik bijt nog altijd niet hihi
        Last edited by Frakkie; 2 oktober 2011, 21:59. Reden: Ondertussen al gevonden hihi
        More information about my work & my workshops
        http://www.guntherfrans.be

        Comment


        • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

          Eigenlijk ben ik benieuwd naar foto's, maar ik ben een beetje ongeduldig nu he
          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

          Comment


          • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

            Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
            Eigenlijk ben ik benieuwd naar foto's, maar ik ben een beetje ongeduldig nu he
            die zullen eerst gemaakt moeten worden
            Je kan de fotos van vorige keer bekijken
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment


            • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

              Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
              die zullen eerst gemaakt moeten worden
              Je kan de fotos van vorige keer bekijken
              Pfff, ik zit echt te slapen, dacht dat het gisteren was
              Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
              Our English website: www.kaichitravel.com
              Breng eens een bezoekje aan Siberie!

              Comment


              • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                Hahahahahahaaaaa...
                Ik d8 dat er eindelijk eens iets nieuws te lezen viel maar dees is ook leuk!
                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                BE-Wommelgem
                .: 20D & D700 :.

                Comment


                • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                  WR is nog van vroeger in mijn tijdperk van de airbrush tot ik overstapte naar het digitale heb al BD gemaild enz... om dit te wijzigen echter zonder ....................
                  ben niet zo computer gericht dus zal het maar blijven zeker is tenslotte maar een naam belangrijker wie er achter zit (staat) hi hi
                  zal mijn best doen voor zondag kom zeker langs al is het enkel voor de kennismaking en de babbel zal ja leuk zijn confraters onder elkaar
                  grt Willy

                  Comment


                  • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                    Hallo, Ik ga mij strobist materiaal meenemen en werk zelf met Canon. De trigger die ik gebruik is een RF602 set.

                    Tot zondag....

                    Comment


                    • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                      Oorspronkelijk geplaatst door Shamu Bekijk bericht
                      Hallo, Ik ga mij strobist materiaal meenemen en werk zelf met Canon. De trigger die ik gebruik is een RF602 set.

                      Tot zondag....
                      Ik heb die ook, Canon en Nikon remotes.
                      Zal verzetten worden want ik weet dat er nog RF602's zullen gebruikt worden.

                      ALS het zonnig is VERGEET DE REFLECTORS niet!
                      Het zonlicht valt daar met momenten door het dak en dan het model in de schaduw...
                      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                      BE-Wommelgem
                      .: 20D & D700 :.

                      Comment


                      • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                        Ik moet helaas afhaken, hopelijk kan er nog iemand mee in mijn plaats.
                        Canon EOS 7D - Canon 17-55mm f2.8 - Canon 100mm f2.8L - Canon 70-200mm IS f4L - ...

                        Comment


                        • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                          Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
                          Ik moet helaas afhaken, hopelijk kan er nog iemand mee in mijn plaats.
                          OK Kris, volgende keer!
                          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                          BE-Wommelgem
                          .: 20D & D700 :.

                          Comment


                          • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                            tot mijn grote spijt dien ik ook af te haken ... hopelijk lukt het een volgende keer wel! veel succes ... en plezier!
                            Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

                            Comment


                            • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                              Laatste dag en ik begin toch wa zenuwen te krijgen.
                              Tis "no big deal" maar wie mij kent weet da wel.

                              Het deelnemersveld is de laatste week nog lichtjes gewijzigd.
                              De modellen zijn gereduceerd tot 20 en Racingboy (Kris) is ook afgevallen.
                              Willy Roomers kan zijn plaats innemen en voor mijn part mag Cr6dle er ook nog bij, op 1 man meer zal het niet steken. Meestal daagt er da dag zelf ok nog wel iemand nie op. De excelsheet online wordt vandaag nog geupdate.

                              Ikzelf pik morgenvroeg nog 2 dames op aan de Makro en tegen 8.50 vertrekken de meeste modellen en fotografen die voeren bij mij aan de deur zodat we er onder normale omstandigheden tegen 10.00 zeker moeten zijn.

                              Dart Rikush aka Jerry zal starten met de deelnemens in te schrijven in het cafetaria.
                              De fotografen betalen dan aan hem de 20 euro, liefst 1 briefke van 20 of 2 van 10 en geen 100 euro of eurocenten...
                              De modellen krijgen hun bonnetjes voor eten en drinken.

                              De FOTOGRAFEN die ook een broodje wensen te bestellen moeten dat in het cafetaria doen BIJ START en ineens afrekenen. Op enkele 100m is ee, bakker en supermarkt. ook een frituur maar of die dan open is...
                              IK wil in ieder geval niet teveel tijd verliezen.

                              Zoals reeds aangekondigd is Siets jarig en aangezien het nogal een feestbeest is kunnen we dat niet onopgemerkt laten voorbijgaan DUS tijdens DUS de laatste pauze en sessie wordt een kleine party georganiseerd in de grote hal aan de trap, CAVA VOOR IEDEREEN en versterker op 10.
                              Daarbij graag wat hulp om de cava stiekem in de bekers te krijgen en uit te delen, we zorgen voor het verrassingsmoment voor een gepaste tune!

                              Ik wens iedereen alvast een leuke dag, mooie foto's en hopelijk een deel wijsheid er weer bij.

                              Tot morgen
                              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                              BE-Wommelgem
                              .: 20D & D700 :.

                              Comment


                              • Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                                Oorspronkelijk geplaatst door WR.art Bekijk bericht
                                kan er nog iemand bij indien ja wil ik het wel zijn
                                Kom maar af Willy!
                                Hopelijk lees je dit nog.
                                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                                BE-Wommelgem
                                .: 20D & D700 :.

                                Comment

                                Working...
                                X