Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Derde macro SD dag zaterdag 16 Juli 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Derde macro SD dag zaterdag 16 Juli 2011

    Beste Liliane,

    Ook mijn hartelijke dank voor een prima georganiseerde en erg gezellige dag. Je doet de bekende Limburgse gastvrijheid alle eer aan! Het was een erg leuke dag en ik heb ervan genoten

    Danny
    Danny's Photosite

    Comment


    • #32
      Re: Derde macro SD dag zaterdag 16 Juli 2011

      Liliane,
      Hartelijk dank voor de welkome ontvangst deze morgen.
      De dag kon al niet meer stuk.
      Voor mij was het mijn eerste Macro-SD en zeker voor herhaling vatbaar.
      Dank je voor de tips en het attent maken op de plaatsen waar de beestjes zich bevonden.
      Eveneens bedankt aan de andere deelnemers, toffe ploeg.

      Groeten,
      Jacques
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #33
        Re: Derde macro SD dag zaterdag 16 Juli 2011

        Dag Liliane,

        Heel hartelijk bedankt voor de unieke organisatie van deze zeer geslaagde SD.

        Niet alleen voor de talloze mails en PB's, maar ook voor het warm onthaal met koffie en cake,de uitgebreide uitleg,het organiseren van het midagmaal enz....
        maar vooral voor je hartelijkheid en gastvrijheid in die mooie omgeving.


        Het weer zat ongelooflijk goed mee,de deelnemers waren stuk voor stuk gezellige ,toffe mensen.

        Hopelijk tot gauw allemaal en een dikke merci voor alles

        Met vriendelijke groeten

        Ronald
        Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

        https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

        Comment


        • #34
          Re: Derde macro SD dag zaterdag 16 Juli 2011

          Liliane,

          Bedankt voor het mooie stukje natuur dat je ons hebt laten kennen

          En ook een grote pluim voor de zeer geslaagde organisatie van begin tot einde.
          Het was leuk, leerrijk, aangenaam en bovenal geslaagd dankzij jouw inzet.
          Rudi
          Fuji XT-4 en wat glas
          Web: Flickr

          Comment


          • #35
            Re: Derde macro SD dag zaterdag 16 Juli 2011

            hallo deelnemers van vandaag,

            ten eerste wil ik jullie bedanken voor het zeer aangename gezelschap vandaag
            we hebben heel wat af gelachen vandaag en een en't ander bijgeleerd
            het weer zat mee op een paar heel kleine drupjes na in de weide
            en bij de boomkikker hadden we wel echt geluk het zag er van, van die hele kleintjes
            hoop dat jullie geduld vandaag met mooie foto's beloond werd

            voor mij was de dag al goed toen ik jullie tevreden gezichten zag na de shoot
            en jullie heb zien genieten van al die beestjes
            de babbeltjes aan tafel in in het veld waren ook heel aangenaam
            zo kan je toch weer aan enkele nicknamen een gezicht geven

            dus allen bedankt en tot de volgende
            groetjes liliane
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #36
              Re: Derde macro SD dag zaterdag 16 Juli 2011

              Bedankt voor de prachtige organisatie, Liliane. Een en ander was weer tip-top in orde!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #37
                Re: Derde macro SD dag zaterdag 16 Juli 2011

                Beste Liliane,

                Gisteren niet meer de tijd gehad om iets te posten, vandaag zal het ook niet lukken, maar één ding wil ik alvast kwijt : een welgemeende dankjewel voor deze schitterende SD !
                Het was mijn eerste, maar het proeft naar meer. Daar is je puike organisatie, gastvrijheid en veldkennis niet vreemd aan. Schitterend gewoon. Jouw bezig zien en horen werkt gewoon aanstekelijk .
                Aan alle collega-deelnemers : bedankt voor jullie bijdrage om er ook een leuke dag van te maken. De sfeer was ontspannen, open, ... gewoon een leuke bende "soortgenoten"

                Voor mij een zeer geslaagde dag en ik kijk uit naar de volgende !

                Groetjes,

                Dominiek
                Master the craft, and the art will follow.
                Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                Comment


                • #38
                  Re: Derde macro SD dag zaterdag 16 Juli 2011

                  Liliane en alle deelnemers,

                  BEDANKT voor de toffe SD
                  KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                  http://www.photopat.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: Derde macro SD dag zaterdag 16 Juli 2011

                    Dag Liliane en deelnemers,

                    tijdens het fotograferen van de boomkikkers is er een exemplaar op mijn lens gesprongen en toen verder gekropen over gans mijn camera,daar zijn toen foto's van genomen door verschillende deelnemers.
                    Aangezien dit toch geen alledaags gebeuren is zou ik wel eens willen zien wat voor resultaat dat geeft.
                    Dus als er iemand is die die foto's 'nog' heeft,zou je me er daar eens eentje van kunnen doorsturen.
                    ronald.c@pandora.be

                    Alvast bedankt

                    Het was trouwens een super dag en ik vind het jammer dat ik er bij de volgende niet bij kan zijn.

                    Groetjes

                    Ronald
                    Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

                    https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

                    Comment

                    Working...
                    X