Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tweede macro SD zondag dag 3 Juli 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: tweede macro SD zondag dag 3 Juli 2011

    Ook van mij een dikke dankjewel aan Liliane.
    Alles was perfect geregeld, goed weer, tof geschelschap, en de beloofde beestjes gezien!
    Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
    http://gallery.atsharp.com

    Comment


    • #17
      Re: tweede macro SD zondag dag 3 Juli 2011

      Bedankt Liliane voor deze voor mij eerste kennismaking met macro-fotografie.
      Bedankt voor de puike organisatie, de plannetjes, de frekwente pm's, de koffie bij de aankomst, de kennis van de beide foto-gebieden, de keuze van het resto, de wegwijzers die we uiteindelijk pas later ontdekten, het mooie weer (of zat je hier dan toch voor niets tussen),...
      Bedankt aan alle mede-shooters: ik heb weer enkele nieuwe gezichten leren kennen, nieuwe inzichten gekregen, nieuwe tips opgedaan en leuke BD-ers ontmoet.

      Kortom BD op zijn best.

      Alleen stel ik vast dat de diertjes iets meer bewogen dan ik dacht (of was het mijn minder vaste hand), dus de meeste zijn niet echt scherp. Volgende keer beter, maar ik zal er de volgende dagen toch wat posten.

      Groetjes

      Peter

      Comment


      • #18
        Re: tweede macro SD zondag dag 3 Juli 2011

        Ik kan alleen maar mijn voorgangers bijtreden: een héél dikke merci voor de organisatrice van deze SD!

        Foto's volgen nog (als ze gelukt zijn...)

        Werner
        flickr.com/wernerwattenbergh
        flickr.com/vdpsportfotograaf
        http://voetbalfotografie.wordpress.com

        Comment


        • #19
          Re: tweede macro SD zondag dag 3 Juli 2011

          oef de eerste vuurdoop voor dit jaar zit er op
          had er een ganse nacht niet van geslapen
          maar het is voor mij super verlopen
          ik hoop voor de deelnemers van vandaag ook
          dit is waar ik van kan genieten zien hoe andere genieten van het fotograferen van al die beestjes en ze er een buiklanding voor maken
          hoop dat jullie er ook zo van hebben genoten

          hup nu op naar de volgende ook hopelijk met het zelfde weer als vandaag
          de sluierbewolking in de voormiddag zorgde voor mooi licht
          en de zon in de namiddag voor een mooie belichting op de kikkertjes
          heb dit met plezier voor julllie gedaan

          hier staat mijn eerste http://forum.belgiumdigital.com/f43/...je-373658.html
          groetjes liliane
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #20
            Re: tweede macro SD zondag dag 3 Juli 2011

            goeie morgen
            Gisteren was ik echt te moe om hier een langere tekst neer te pennen

            ten eerst wil ik

            Werner,Sven,Patrick,JF,Rudy,Peter,Manuel,Pascal,Ba rt en Danny
            bedanken voor jullie gezelschap gisteren

            zitter er toch nog andere namen achter die nicknamen
            het was een toffe bende

            het weer zat goed mee in de ochtend gesluierde zon voor het zachte licht
            meer moest het niet zijn
            en netels waren er meer dan genoeg toch goed voor de bloeddoorstroming zeker
            al was het maar voor dat ene lastige maar o zo mooie beestje


            op weg naar het eten was het even opletten dat iedereen volgde
            de tafel was gedekt we hoefde enkel nog maar aan te schuiven en wat drinken te bestellen enkel een vergissing met het bestelde eten(iemand vergeten wat hij besteld had, en met het eten van een ander er vandoor ging) waren er hier geen problemen
            was zelfs heel makkelijk, de ingeschatte tijd hier was meer dan ruim voldoende om even bij te praten
            er werd lustig gepraat over toestellen lenzen en dergelijke iets waar ik met mijn FZ 38 niet echt over mee kom praten
            maar dan wel weer tips kon uitwissellen
            en dat als enige vrouw in het gezelschap hoop dat daar volgende keer verandering in komt

            op weg naar de doort weer even opletten dat iedereen mee door de rode lichten was anders was het even wachten op het staartje van de rij auto's

            ook hier liep alles naar wens die eerste kikker was voor velen onder jullie toch wel een ervaring appart
            van wat zijn die klein
            tja reuzen zijn het echt niet
            alles is hier heel rustig verlopen dank daar voor
            iedereen gaf iedereen voldoende ruimte en bij het vashouden van het zonneschermpje hielp men elkaar wel
            de rest van de inscekten was er ook meer dan voldoende aanwezig evenals een massa vlinders
            allé hoop dat het jullie heeft aangestaan
            dus op naar de volgende

            groetjes liliane
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #21
              Re: tweede macro SD zondag dag 3 Juli 2011

              hartelijk dank Liliane voor al je inspanningen (wat toch niet te onderschatten is) wat je tenslotte vrijwillig doet
              alles was perfect geregeld ,zelfs de koffie en koek stond al op ons te wachten ,het enige wat wij nog moesten doen is genieten van deze dag en het gezelschap ,ik hoop er zeker de volgende keer weer bij te zijn .
              je was wel alleen als vrouw ,maar je kan blijkbaar toch goed je mannetje staan hè

              Comment

              Working...
              X