Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Gent - 22 april 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: SD Gent - 22 april 2011

    Tini bedankt voor deze prachtige organisatie en deze prachtige dag. Ik heb er echt van genoten en alweer nieuwe gezichten leren kennen.

    We hebben alweer mooie locaties bezocht in Gent en ik ben er zeker van dat er nog zijn die we met ons fototoestel willen zien. Ik weet nu ook dat Gent groot is na de wandelingen tussen de verschillende locaties.

    Na de zomer, in de herfst, sta ik al te springen om met jouw eens een SD te doen met als thema, nachtfotografie. Ook al hebben we dit al eens twee jaar geleden gedaan, moeten we toch nog eens doen.

    Tot later,
    Patric
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #92
      Re: SD Gent - 22 april 2011

      Een hele grote pluim aan allen die meegewerkt hebben om deze SD te organiseren en om ons te begeleiden tijdens deze prachtige dag.

      Bij deze heb ik weer een stukje leren kennen van het prachtige Gent.

      Na de SD zijn we nog met een groepje iets gaan drinken en eten, maar spijtig genoeg waren de weergoden ons niet echt goed gezind voor een avondshoot. Maar ja, de meesten waren reeds moe genoeg van de kleine wandeling door Gent tijdens de SD.

      Thx aan alle deelnemers voor de goede sfeer tijdens de SD.

      Tini, ik kijk reeds uit om een volgend stukje Gent te verkennen en vast te leggen!! Overdag en/of avondshoot.

      Comment


      • #93
        Re: SD Gent - 22 april 2011

        Ik was er niet bij: zeer vroeg interesse getoond, maar op het gepaste moment te laat om in te schrijven. Uiteraard geïnteresseerd voor een nachtshoot.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #94
          Re: SD Gent - 22 april 2011

          Dit was weer een bijzonder geslaagde SD. We hebben de gelegenheid gekregen om Gent eens anders te bekijken, dus niet de klassieke toeristische routes, alhoewel ik de laatste binnenkort toch ook eens hoop te doen. De interesse is (al een tijdje trouwens) gewekt. Dus een dikke pluim voor 'Tini Tours'
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #95
            Re: SD Gent - 22 april 2011

            ik kan niet meer zeggen zoals de rest
            gewoon de max en een nieuw stukje gent leren kennen
            ik wist zelfs niet wa het prinsenhof was
            knappe organisatie en ja een heel leuke slavendrijver
            merci tini en ik denk ook linda die heeft toch ook meegeholpen denk ik
            en natuurlijk patrick ook niet vergeten

            bedankt voor de leuke dag

            ps ik heb weer terug wa meer uithouding gekregen na de wandel tocht
            en het terssaje wes ook gewoon goed en lekker

            groetjes
            rudy
            Last edited by rude50d; 25 april 2011, 09:39. Reden: ere wie ere toekomt
            Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
            portfolio = http://rdewebs.com

            Comment


            • #96
              Re: SD Gent - 22 april 2011

              Ik ben pas vandaag terug tot achter mijn PC geraakt, maar ik wil graag Tini nog even bedanken voor de prima organisatie:
              - unieke locaties
              - interessante wetenswaardigheden
              - een toffe fabriek met lekker eten
              kortom: een GOEDE vrijdag!

              Comment


              • #97
                Re: SD Gent - 22 april 2011

                Hoi Tini & Linda,

                bedankt voor de organisatie van deze schitterende dag en de zoektocht naar mooie foto-opportuniteiten in Gent.

                Wim

                Comment

                Working...
                X