Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik kan niet anders dan Napster steunen in zijn opmerking. Aan het aantal reacties voor de inschrijving was het te verwachten dat er veel kandidaten voor deze sd zijn. Daarmee dat ik het jammer vind dat het maar voor een groep van 25 man is. Ok, het programma laat waarschijnlijk niet meer mensen toe.
Komt daarbij dat dat de start van de inschrijving op zondagavond is gestart, zo hebben de mensen die de maandag gaan werken eigenlijk al geen kans gehad om zich in te schrijven.
Vreselijk jammer, maar ik denk dat de reservelijst nu al groter is dan het aantal deelnemers.
Ik zal mijn dag verlof anders moeten inplannen.
Maar veel plezier voor de mensen die er wel bij zijn.
Ook ik steun deze bemerking.
Laat me ook opmerken dat de inschrijvingen regelen via PM een niet zo goed systeem is voor de mensen die inschrijven. Ik had het aantal reacties geteld en daaruit afgeleid dat er nog plaats was binnen de 25 eersten, niet dus omdat er blijkbaar een aantal inschrijvingen enkel via PM werden gestuurd.
Als ik geweten had dat de groep al vol was had ik zeker niet ingeschreven want moet ik nu wel of niet verlof nemen?
Ik hoop ook heel erg op een tweede groep.
Groeten,
M.
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Een extra groep voor die dag zal niet lukken, we zijn wel aan het zien om diezelfde (of toch grotendeels) wandeling nog eens in te richten.
@Mark, inschrijven via PB is het meest overzichtelijk, vanaf 2 april worden diegenen die niet betaald hebben van de lijst verwijderd en schrijf ik direct de reserves aan, dan heb je toch nog tijd om verlof te vragen neem ik aan....
@LVB er zijn ook mensen die in het weekend werken, in ploegsystemen zitten, enkel 's nachts werken, op vakantie zijn, op weekenduitstap, enz..... het tijdstip waarop een SD online gezet wordt speelt dus weinig rol of is wel altijd in het nadeel van iemand. Tenandere de meeste inschrijvingen zijn de maandag (verspreid over de gehele dag) binnen gekomen. Er zijn ook mensen die steeds online zitten en anderen dan weer niet. En neen de reservelijst is niet langer dan de effectieve ingeschrevenen.
@stevedw lees eens grondig de starttopic aub
sorry mensen het is moeilijk om voor iedereen goed te doen ....
gr linda
Dezelfde dag is idd niet mogelijk voor een extra groep. Het programma laat dit niet toe. Voor de organisaties en instanties waar we heen gaan en mee samen werken is organisatorisch 25 het absolute maximum.
Zoals Linda zei, er wordt bekeken of dit programma nogmaals kan aangeboden worden. We beloven echter niets
Dezelfde dag is idd niet mogelijk voor een extra groep. Het programma laat dit niet toe. Voor de organisaties en instanties waar we heen gaan en mee samen werken is organisatorisch 25 het absolute maximum.
Zoals Linda zei, er wordt bekeken of dit programma nogmaals kan aangeboden worden. We beloven echter niets
Dan zal je toch nog iemand moeten ongelukkig maken want ik tel 26 inschrijvingen
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
ook ik vind het jammer dat ik niet meekan
wel gereageerd op de poll.
maar de officiele SD inschrijving te laat gezien...
niet iedereen zit van 's morgens tot 's avonds op BD...
Prettige dag aan de gelukkigen!
Ik zal mij die dag een andere foto-uitstap moeten regelen...
Comment