Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Gent - 22 april 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Gent - 22 april 2011

    Oorspronkelijk geplaatst door stevedw Bekijk bericht
    en wat is de bedoeling van de reserve lijst , dat we wachten tot er iemand afvald
    of komt er een tweede dag?

    grt
    steve
    Hopelijk een extra groep
    Nikon D300s + grip MB-D10 | Nikkor 14-24mm f2.8 | Nikkor 24-70mm f2.8 | SB-600 | SB-900 | Statief en toebehoren | http://www.cobrapit.be

    Comment


    • #32
      Re: SD Gent - 22 april 2011

      Ik kan niet anders dan Napster steunen in zijn opmerking. Aan het aantal reacties voor de inschrijving was het te verwachten dat er veel kandidaten voor deze sd zijn. Daarmee dat ik het jammer vind dat het maar voor een groep van 25 man is. Ok, het programma laat waarschijnlijk niet meer mensen toe.
      Komt daarbij dat dat de start van de inschrijving op zondagavond is gestart, zo hebben de mensen die de maandag gaan werken eigenlijk al geen kans gehad om zich in te schrijven.
      Vreselijk jammer, maar ik denk dat de reservelijst nu al groter is dan het aantal deelnemers.
      Ik zal mijn dag verlof anders moeten inplannen.

      Maar veel plezier voor de mensen die er wel bij zijn.

      Luc
      http://lvbfoto.jimdo.com/

      Comment


      • #33
        Re: SD Gent - 22 april 2011

        Oorspronkelijk geplaatst door napster Bekijk bericht
        Hopelijk een extra groep
        Ook ik steun deze bemerking.
        Laat me ook opmerken dat de inschrijvingen regelen via PM een niet zo goed systeem is voor de mensen die inschrijven. Ik had het aantal reacties geteld en daaruit afgeleid dat er nog plaats was binnen de 25 eersten, niet dus omdat er blijkbaar een aantal inschrijvingen enkel via PM werden gestuurd.
        Als ik geweten had dat de groep al vol was had ik zeker niet ingeschreven want moet ik nu wel of niet verlof nemen?
        Ik hoop ook heel erg op een tweede groep.

        Groeten,

        M.
        http://markwijnants.zenfolio.com/
        Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

        Comment


        • #34
          Re: SD Gent - 22 april 2011

          Een extra groep voor die dag zal niet lukken, we zijn wel aan het zien om diezelfde (of toch grotendeels) wandeling nog eens in te richten.

          @Mark, inschrijven via PB is het meest overzichtelijk, vanaf 2 april worden diegenen die niet betaald hebben van de lijst verwijderd en schrijf ik direct de reserves aan, dan heb je toch nog tijd om verlof te vragen neem ik aan....
          @LVB er zijn ook mensen die in het weekend werken, in ploegsystemen zitten, enkel 's nachts werken, op vakantie zijn, op weekenduitstap, enz..... het tijdstip waarop een SD online gezet wordt speelt dus weinig rol of is wel altijd in het nadeel van iemand. Tenandere de meeste inschrijvingen zijn de maandag (verspreid over de gehele dag) binnen gekomen. Er zijn ook mensen die steeds online zitten en anderen dan weer niet. En neen de reservelijst is niet langer dan de effectieve ingeschrevenen.
          @stevedw lees eens grondig de starttopic aub

          sorry mensen het is moeilijk om voor iedereen goed te doen ....
          gr linda

          Comment


          • #35
            Re: SD Gent - 22 april 2011

            Dezelfde dag is idd niet mogelijk voor een extra groep. Het programma laat dit niet toe. Voor de organisaties en instanties waar we heen gaan en mee samen werken is organisatorisch 25 het absolute maximum.

            Zoals Linda zei, er wordt bekeken of dit programma nogmaals kan aangeboden worden. We beloven echter niets
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

            Comment


            • #36
              Re: SD Gent - 22 april 2011

              Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
              Dezelfde dag is idd niet mogelijk voor een extra groep. Het programma laat dit niet toe. Voor de organisaties en instanties waar we heen gaan en mee samen werken is organisatorisch 25 het absolute maximum.

              Zoals Linda zei, er wordt bekeken of dit programma nogmaals kan aangeboden worden. We beloven echter niets
              Dan zal je toch nog iemand moeten ongelukkig maken want ik tel 26 inschrijvingen
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment


              • #37
                Re: SD Gent - 22 april 2011

                Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                Dan zal je toch nog iemand moeten ongelukkig maken want ik tel 26 inschrijvingen
                En dat zal ik zijn vermits ik de telfout gemaakt heb ...

                Comment


                • #38
                  Re: SD Gent - 22 april 2011

                  Heel mooi programma!

                  Helaas zal ik er niet kunnen bijzijn, niet iedereen heeft dan een vrije dag!
                  BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Gent - 22 april 2011

                    Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                    Dan zal je toch nog iemand moeten ongelukkig maken want ik tel 26 inschrijvingen
                    De nummers 2 en 17 gaan incognito mee.
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Gent - 22 april 2011

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      De nummers 2 en 17 gaan incognito mee.
                      Alleen nr. 2 is incognito

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Gent - 22 april 2011

                        Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
                        Heel mooi programma!

                        Helaas zal ik er niet kunnen bijzijn, niet iedereen heeft dan een vrije dag!
                        jammer dat je geen vrije dag kan nemen maar op zaterdag en zondag zijn er ook een heleboel mensen die moeten werken ...
                        gr linda

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Gent - 22 april 2011

                          PB 'tje gestuurd naar Linda om me alsnog op de reservelijst te zetten.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Gent - 22 april 2011

                            Echt super dat iedereen ook mee gaat eten bij Habbekrats!
                            https://www.tinicleemputfotografie.com/

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Gent - 22 april 2011

                              ook ik vind het jammer dat ik niet meekan
                              wel gereageerd op de poll.
                              maar de officiele SD inschrijving te laat gezien...
                              niet iedereen zit van 's morgens tot 's avonds op BD...

                              Prettige dag aan de gelukkigen!
                              Ik zal mij die dag een andere foto-uitstap moeten regelen...
                              What if...

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Gent - 22 april 2011

                                Idem voor mij...ik kom hier ook niet elke dag kijken
                                Dus ben ik ook bij de pechvogels.
                                Als het nog kan, wil ik wel graag nog op de reservelijst.

                                Van mijn kant ook veel plezier gewenst aan de gelukkigen!
                                Canon 7D met een paar lensjes, statief en een flitser.

                                Comment

                                Working...
                                X