Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Net terug van een quiz en heb vandaag de boose van gisterenavond (afspraken gemaakt met de meisjes voor morgen) moeten uitzweten. Martini en Duvel, GEEN goeie combinatie.
Wel wat stressy voor morgen, ik denk altijd dat ik iets ga vergeten.
De uiteindelijke afspraak is morgen de meisjes verzamelen her en der en om 8.30 in Deurne vertrekken. Ik hoop dat ze op tijd zijn want de jeugd...
Kwil gerust mee een duit in het zakje doen voor wat drinken maar wil er wel mijn kop bij houden. Als die winkels zo dichtbij zijn is heel leuk.
AAngezien we daar binnen en nuiten kunnen wandelen neem ik wat extra rommel mee die we mss kunnen gebruikeb, zou daar stroom zijn?
Tot morgen!
Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
Alles is opgeladen,alles ligt klaar
Ga straks ook vertrekken, wel vanmorgen al een berichtje gekregen van mijn model dat ze "wegens onvoorziene omstandigheden" niet kan meekomen.
Alles is opgeladen,alles ligt klaar
Ga straks ook vertrekken, wel vanmorgen al een berichtje gekregen van mijn model dat ze "wegens onvoorziene omstandigheden" niet kan meekomen.
Tot straks ...
niet erg kerel!
pakt gij anders uw badpak mee?
komen mss ook leuke pics van?
Net thuis van een super toffe SD. Bedankt aan de organisatoren voor de fijne dag. Leuk om eens een paar gezichten te kunnen plakken achter enkele namen. Veel gezeverd en tussendoor eens tijd gemaakt voor een paar foto's
Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be
Comment