Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Lijkt wel leuk, maar...is zoiets voor de 'ervaren' rotten, of zijn first time 'amateurkes' ook welkom?
Ik weet uit ervaring dat je op zo een middag meer kan leren dan wanneer je heel je handleiding van buiten kent.
Soms zijn het maar een paar handelingen om iets te verwezenlijken en op papier lijkt dat kweetnie hoe moeilijk.
Hou 1 ding altijd in het oog, controleer in iedere nieuwe situatie/positie je histogram!
Tot dan!
Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
Oorspronkelijk geplaatst door darth rikushBekijk bericht
dacht de hele dag,maar heb even voor alle zekerheid opnieuw een mail gestuurd zodat er geen verrassingen zijn die dag...
Gelijk heb je. Ik ben van die kanten en ken het gebouw en de voorwaarden voor een shoot; Wilde alleen maar helpen zodat je niet voor verassingen komt te staan voor dit mooi initiatief.
Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografieBekijk bericht
Gelijk heb je. Ik ben van die kanten en ken het gebouw en de voorwaarden voor een shoot; Wilde alleen maar helpen zodat je niet voor verassingen komt te staan voor dit mooi initiatief.
bedankt
zo snel als ik een mail terug heb gehad, weet ik meer te vertellen...
me dunkt dat ze voor 30 keer 10 euro wel eens wat extra moeite mogen doen...
Comment