Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

    idem hier Kees, leuk kennis te maken...evenals de anderen, wie was degene waar ik mee sprak toen huwelijksstel op de trap foto's aan het maken was....
    en ook bedankt aan diegene die me in de tunnel ook foto's liet maken met 'het rode effectje'...ik heb de smaak te pakken...

    Comment


    • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

      GillesH dat denk ik wellicht te zijn (op de foto linksbovenaan die het hoogste zit)

      Comment


      • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

        ik ben de lelijke kerel op de voorlaatste rij
        Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

        Comment


        • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

          Was daar iemand van UZ gasthuisberg Leuven bij? Ik werk toevallig ook in die gebouwen...it's a small world...wie is de dader?

          Comment


          • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

            Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
            ik ben de lelijke kerel op de voorlaatste rij
            met de meisjes op de schoot :-) :-)
            bedankt voor deze SD te organizeren :-)

            grtz patje

            Comment


            • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

              Ikke de 2de van rechts, oogskes toe...
              Zijn nog een frietje gaan steken in Genk en een draakske gaan drinken.
              It was a great day!
              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
              BE-Wommelgem
              .: 20D & D700 :.

              Comment


              • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

                :-)
                Fijn wat namen bij de gezichten te zien.
                Heb op het knopje gedrukt.
                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                Comment


                • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

                  Oorspronkelijk geplaatst door patje760 Bekijk bericht
                  met de meisjes op de schoot :-) :-)
                  bedankt voor deze SD te organizeren :-)

                  grtz patje


                  ge moet t weten aan boord te leggen,he!

                  Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                  Comment


                  • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

                    Ik zal nog wel wat werk hebben om mijn 20 gb aan fotos uit te zoeken, maar vond het een superdag
                    Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

                    Comment


                    • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

                      Nog even zoals beloofd een manier om je foto's aan de modellen te bezorgen via Dropbox.

                      Wat is Dropbox:
                      Dropbox is een online storage space (online opslagplaats voor jou files en foto's).
                      Bij registratie krijg je gratis 2GB aan opslagruimte.
                      Als je dit doet via deze referal krijg je 250MB extra

                      Hoe werkt Dropbox
                      Bij installatie van Dropbox wordt er in Mijn Documenten een folder aangemaakt "My Dropbox".
                      Hierin zitten nog 2 folders (Photos en Public).
                      In de map Photos kun je Gallery's aanmaken (gewoon een map aanmaken en er fotos in droppen).
                      In de map public kun je folders zetten die je wil delen met anderen.
                      Of files die je wil laten doorsturen om te downloaden.

                      Alle mappen en files die je in de root folder "My Dropbox" plaatst (dus niet in Photo's of Public) zijn volledig afgeschermd en privé (te gebruiken als online opslag of backupruimte).

                      Alle files en mappen die je in My Dropbox plaats worden automatisch gesynchroniseerd met je online storage en visa versa.

                      Dropbox is ook handig als je met meerdere computers werkt en sommige files altijd wil synchroniseren.

                      Hoe ga je te werk om je foto's te bezorgen aan de modellen:
                      Twee manieren (via gallery of via zipfile)

                      Als je de namen van de modellen niet meer weet kun je ze allemaal samen in een Gallery plaatsen en de modellen hun foto's zelf laten uitzoeken

                      1. Via een Gallery:
                      -Ga naar de map My Dropbox -> Photo's op je computer en maak een mapje aan (bvb Waterschei)
                      - Save gewoon nu al je foto's in deze map.
                      - wanneer de gallery gesynchroniseerd is (alle foto's geupload) verschijnt er altijd een groen symbooltje voor de map.
                      - Rechtklik op de map -> in de snelmenu klik je op Dropbox-> Copy Public Gallery Link
                      - Plak de link in een mail (of op het forum als je de gallery met iedereen wil delen).

                      (Je kan dit allemaal ook online doen via www.dropbox.com en daar even inloggen )

                      2. Via Zipfile

                      - Save al je foto's in een map en maak er een zipfile van
                      Dus meerdere zipfiles als je per model een zipfile wil maken.

                      - Plaats deze zipfiles in de map Mijn documenten -> My Dropbox -> public.
                      - Wacht tot de files zijn geupload (groen symbooltje)
                      Dit kan wel wat duren, maar je moet er niet naar kijken gebeurt automatisch.
                      - Als de files zijn gesynchroniseerd klik je rechts op de zipfile en in de snelmenu klik je op Dropbox -> Copy Public Link.
                      - Stuur deze link door naar het model en zij kan gewoon de zipfile downloaden (enkel deze file, geen andere file in de pulic map) je moet dus per zipfile een link doorsturen.

                      Hoe plaats ik een foto op BD via Dropbox
                      1 Verklein de foto tot max 900 pixels via bvb BDSizer
                      2 plaats de foto in Mijn Documenten -> My Dropbox -> Public
                      3 rechtklik op de foto en klik op Dropbox-> Copy Public Link
                      4 plak deze link tussen [ IMG] tags in je post.

                      Als je dit online doet gaat het als volgt:
                      Ga naar de public folder in je Dropbox (inloggen op www.dropbox.com).
                      Gebruik de knop upload om je foto te uploaden naar je dropbox. (max filesize is 300 MB).
                      Als je nu met je muis op de foto gaat staan verschijnt er achter een pijltje
                      Als je op dat pijltje klik vouwt zich een menu open waar je kunt kiezen voor Copy Public Link.

                      De foto die je online upload komen trouwen ook terecht in de folder Mijn Documenten -> My Dropbox op je computer

                      Als je nog geen Dropbox hebt gebruik dan zeker een referal om je te registreren, 250MB extra is altijd meegenomen
                      Last edited by zunoel; 21 maart 2011, 11:20. Reden: geen limiet in bestandgrote ;-)
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

                        En zoals beloofd de contactgegevens van de meisjes.

                        Nele
                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                        Lisa
                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                        Maxine
                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                        Kerenza
                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.
                        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                        BE-Wommelgem
                        .: 20D & D700 :.

                        Comment


                        • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

                          Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
                          En zoals beloofd de contactgegevens van de meisjes.
                          Bedankt Johan, ze zullen beloond worden met mooie foto's
                          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                          Comment


                          • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

                            Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.



                            links werken hier niet?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              Hoi Bouk bij werken ze zonder problemen

                              grtz patje

                              Comment


                              • Re: SD Oude Mijngebouwen Waterschei 19 maart 2011

                                Oorspronkelijk geplaatst door patje760 Bekijk bericht
                                Hoi Bouk bij werken ze zonder problemen

                                grtz patje
                                Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar.Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen.

                                dit is wat ik zie?
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X