Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

    Oorspronkelijk geplaatst door witte mol Bekijk bericht
    eerst en vooral Patrickske bedanken voor de toffe shooting day in turnhout. Hij heeft in niet altijd gemakkellijke omstandigheden de Shooting day prima georganiseerd.
    het was een leuke dag ... weeral nieuwe mensen leren kennen ... mooie plaatskes gezien ... het was ook een vermoeiende dag ... om 6 u nog vertrokken nr den Trix in Antwerpen (nog eens meer dan 1200 fotookes geschoten ) ... en nu de resultaten bekijken ... voor de afwezigen: een Shooting Day van BD is de moeite!
    grtz
    Witte Mol
    je was weg zonder dat ik het merkte maar niet vergeten je hebt nog een
    donkere leffe te goed maar ja da worden er twee voor den intrest hihihi
    groetjes rudy en nog eens bedankt
    Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
    portfolio = http://rdewebs.com

    Comment


    • #62
      Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

      Doeme! Ik woon in Turnhout.. had ik dat geweten.. Mag ik eens polsen elke plekken jullie zoal hebben aangedaan?

      Mvg.

      Comment


      • #63
        Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

        Oorspronkelijk geplaatst door Arkas Bekijk bericht
        Doeme! Ik woon in Turnhout.. had ik dat geweten.. Mag ik eens polsen elke plekken jullie zoal hebben aangedaan?

        Mvg.
        Programma:
        • 09u30 bijeenkomst (tussen de Warande en Kasteel) en ondertekenen van de aanwezigheidslijst
        • 09u45 tot 11u30 bezoek aan het Paterspand
        • 11u30 tot 13u00 bezoek aan het begijnhof van Turnhout
        • 13u00 tot 14u45 bezoek aan de Sint Pieterskerk, Grote Markt, Bloemekensgang
        • 14u45 tot 16u30 bezoek aan het Kasteel van de Hertogen van Brabant (Gerechtshof)
        • 16u30 tot 18u00 Vrije tijd voor een bezoek aan de mooie omgeving van het kasteel en de Warande (het begijnhof en de Grote Markt zijn vlakbij)
        • 18u00 tot 21u00 WOK 't Verre Oosten

        Comment


        • #64
          Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

          Ook mijn welgemeende dank gaat naar Patricske! Tot in de puntjes georganiseerd en jij kreeg deuren open waar ze anders gesloten blijven. Heb een paar goeie foto's genomen (denk ik toch) en weer een reeks toffe mensen leren kennen. Veel later dan gepland ben ik dan doorgegaan, 't was dan ook al dik 22h voorbij!
          Fuji X-T1 en glassware

          Comment

          Working...
          X