Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

    Niet vergeten, morgen gaan we Turnhout grondig op de foto zetten. Zorg dat alles opgepoetst is, battery geladen, humor zit goed, ..... en we zien mekaar morgen.

    Er zijn er drie afgevallen om familiale en persoonlijke redens, dus de laatst minut tickets zijn terbeschikking. Wie kan en wil er nog mee.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #47
      Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

      De batterijen zijn aan het opladen (zowel die van de camera, de flits en mezelf ).
      Tot morgenochtend.
      Jan Akkermans
      (BD1097BE)
      Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

      Comment


      • #48
        Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

        Patricske,
        Deze namiddag een aanslag van een plant overleeft.
        Ik heb een tak in mijn ogen gekregen en zal er dus spijtig genoeg niet bij kunnen zijn.

        Iemand zin om mijn plaats in te nemen?

        Veel succes morgen met de shoot en kijk al uit naar de prachtige foto's

        Comment


        • #49
          Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

          Dirk, spijtig en tot een volgende keer. Verzorg je goed.

          Patric

          Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
          Patricske,
          Deze namiddag een aanslag van een plant overleeft.
          Ik heb een tak in mijn ogen gekregen en zal er dus spijtig genoeg niet bij kunnen zijn.

          Iemand zin om mijn plaats in te nemen?

          Veel succes morgen met de shoot en kijk al uit naar de prachtige foto's
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #50
            Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

            Mijn zwaar rugzakske staat ook al ongeduldig te wachten...
            Tot morgen en hopelijk brengt er iemand ook wat goed weer mee!

            Groeten,

            Mark
            http://markwijnants.zenfolio.com/
            Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

            Comment


            • #51
              Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

              Dju , net vertrokken en ze bellen van het werk dat er problemen waar ik mij moeilijk kan van af maken.
              Als iemand dit nog kan lezen. Graag Patrick op de hoogte brengen dat ik er niet bij kan zijn.
              Veel plezier ginder

              Patrick
              BD0694BE
              http://pdeco.fotopic.net

              Comment


              • #52
                Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

                Oorspronkelijk geplaatst door pdeco Bekijk bericht
                Dju , net vertrokken en ze bellen van het werk dat er problemen waar ik mij moeilijk kan van af maken.
                Als iemand dit nog kan lezen. Graag Patrick op de hoogte brengen dat ik er niet bij kan zijn.
                Veel plezier ginder

                Patrick
                SMS-je naar James gestuurd.

                Comment


                • #53
                  Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

                  Dag Patrick,

                  Bedankt voor het organiseren van deze prima SD in de stad van mijn jeugd Door de afzeggingen kon mijn zoon uiteindelijk ook nog mee, en we hebben er samen erg van genoten

                  Tot de volgende!

                  MVG,

                  Comment


                  • #54
                    Het was een lange dag maar we hebben ons enorm geamuseerd en weer veel bijgeleerd. Dank aan Patrickske voor de organisatie van deze SD die wederom tot in de puntjes was verzorgd

                    Veel bekende gezichten gezien, ook nieuwe, wederom een fantastisch treffen.

                    Dank aan alle deelnemers voor jullie deelname en de toffe babbels.

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

                      Ik wil graag Patricske danken voor de wederom prachtige SD.
                      Het was een heel afwisselende dag...

                      Groeten,

                      M.
                      http://markwijnants.zenfolio.com/
                      Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

                        Patrick en deelnemers, bedankt voor alweer een fijne SD .
                        Jammer dat ik zo snel weg moest 's avonds, ik was 5 minuten voor aanvang van de wedstrijd in Zonhoven, had dus echt geen minuut meer over .
                        Ik ben benieuwd naar de vele mooie foto's, tot de volgende SD.

                        grts
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

                          eerst en vooral Patrickske bedanken voor de toffe shooting day in turnhout. Hij heeft in niet altijd gemakkellijke omstandigheden de Shooting day prima georganiseerd.
                          het was een leuke dag ... weeral nieuwe mensen leren kennen ... mooie plaatskes gezien ... het was ook een vermoeiende dag ... om 6 u nog vertrokken nr den Trix in Antwerpen (nog eens meer dan 1200 fotookes geschoten ) ... en nu de resultaten bekijken ... voor de afwezigen: een Shooting Day van BD is de moeite!
                          grtz
                          Witte Mol
                          Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                          www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

                            een dikke proficiat voor den patrick
                            organisatie tip top
                            een heel fijne dag met de bd ers heb enorm genoten
                            en vooral ook veel gelachen
                            en wite mol je hebt nog een donkere leffe te goed he

                            bedankt voor de fijne dag
                            ene degene die er niet waren die hebben pech want het was weer heel leuk en goe

                            groete en op naar de volgende

                            groetjes rudy
                            Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                            portfolio = http://rdewebs.com

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

                              Patrick,
                              Bedankt voor de fijne organisatie gisteren.
                              Je hebt ons laten genieten van talrijke plaatsen, waar je anders niet of moeilijk binnen geraakt.
                              Je liet deuren open gaan en je spaarde je geen moeite.
                              De gidsen hebben ons de nodige annecdotes verteld, wat al het geziene nog boeiender maakte.
                              Het weer zat ons niet echt mee, maar de locaties binnen konden zonder meer de dag vullen.
                              Allen bedankt voor de gezellige babbel en de fijne sfeer.

                              Tot de volgende keer,
                              Jacques
                              BD0681BE -
                              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD: TURNHOUT met zijn historische pracht

                                Het was heel fijn om terug wat 'ouwe' bekenden te zien, als ook enkele nieuwe gezichten met tijdens de wandelingen, fijne gesprekken.
                                En Patrick, bescheiden als hij is , je hebt er voor deze SD weer een fijne locatie uitgezocht en door jouw inbreng het tot een unieke ervaring weten te brengen, dikke merci
                                Witte Mol, ook bedankt voor de goede gids en de mogelijkheid om er te shooten.
                                Gie.
                                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                                Comment

                                Working...
                                X