Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik doe ook nog eens een keer mee, na de gebeurtenissen van de afgelopen weken kan ik wat ontspanning gebruiken . . .
Francis Willems
Franciskine
1 persoon
BD0394BE
WOK Zeker en vast!!!
Ondertussen is ook de 31€ gestort . . . Ik vertrek vanuit Herentals en kan dus nog volk meepakken of eventueel meerijden met iemand die ook blijft wokken.
Last edited by Franciskine; 6 februari 2011, 20:14.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Het maximum van het aantal deelnemers is bereikt. Die nu nog mee willen komen op de reservelijst terecht en als er iemand door omstandigheden moet afzeggen, komt de eerste op de reservelijst in zijn/haar plaats.
We mogen maar met maximum 25 binnen in het kasteel/gerechtshof.
Ik ga graag mee, weet wel nog niet of ik mee ga wokken. Zal het zo snel mogelijk weten te zeggen.
BD nummer, ga ik thuis opzoeken.
Dag Sandra,
Zoals tijdens de laatste SD al gezegd mag je gerust met mij meerijden als je daar zin in hebt.
Ik vertrek wel om 16u30 ten laatste in Turnhout omdat ik 's avonds nog andere verplichtingen heb.
Laat maar weten indien je interesse hebt.
Groeten,
Mark
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
en gaat alles nog door
want tis hier stil op de shooting day turnhout
denk dat ik de trein neem in geel rond 8h00 en
ben dan om 9h15 in turnhout voor 5€40
en anders kom ik ook met de wagen
Comment